Tema: Re: Kaip yra su Kindle ir ebooks "skolinimusi" ?
Autorius: Ramaas
Data: 2010-08-28 20:31:13
Jai be paveiklsiuku yra LT maziau ber RUS 10 tukstanciu ir daugiau rasi
romanu,fantastikos,detektivu. jai nori matyt ir paveikslelius nu nezinau
man nei doc nei rtf nepatinka nors paveiksliukus rodo nepatinka nes neina
isaugot paskutini puslapi skaityta, paleidus ranka turi ji rast o pries tai ant popieriaus rasyt.
Man patinka TXT be jokiu paveiksliuku va cia tai skaitymas!.

R.

"meska" <meska@fmu1.net> parašė naujienų news:i5b9pn$ren$1@trimpas.omnitel.net...