Tema: Re: Re: lt ebooksai?
Autorius: Paparaciz
Data: 2010-10-26 21:56:22
beja ant dienu amazon.com forumuose teko skaityt keleta diskusiju apie ta pati.
ten gal zinoma labiau diskusija kodel popieriniu ir elektorininiu knygu kainos vienodos, kartais net
ir brangesnes, arba vos keleta $ pigiau.
ten aisku issiskiria zmoniu poziuriai (tipo netinka kaina tai ir nepirk, lauk kol nukris ir t.t)

bet kitas dalykas tai kad skatinama pvz boikotuot e-knygas kuriu kaina virs 9.99% (veiksmai:
nepirkti, knyga vertinti 1 zvaigzdute ir pan.)

beja amazon.com irgi gerai varo. kol www.amazon.com/myk (manage your kindle) nepasikeiti salies i
JAV tol spyga tu ten nemokamu knygu matai. ir beja nemokamu ten irgi buna visai neblogu. prasciau
kad po kazkurios "knygos" (daugelis mano pasirinktu knygu buvo sample'ai, gal tik 2 pilnos), berods
ant  8'os uzsikeike jog tu cia pazymejes jog esi jav, nors esi ne jav, tai neduosim tau, kreipkis i
supporta. kita diena vel galima buvo siustis :)

o kitas dalykas kuri pastebejau- daug zmoniu labiau renkasi vadinamuosius Indie rasytojus (rasytojai
nepriklausonatys jokiai leidyklai, mazai zinomi). Zmones atranda ir labai idomiu rasytoju ir knygos
buna gana pigios. paciam dar ju neteko paskaityti ar tikrai ten jau tokios geros. Bet prie progos
reikes atsirinkt keleta.

gerb. Toxis ˛inuteje <ia4jsn$bum$1@trimpas.omnitel.net> sumislijai:

--
Paparaciz