Tema: Re: lt ebooksai?
Autorius: BP
Data: 2010-10-26 18:08:04
?visiškai pritariu kad 10lt - tikrai per daug.
tai kai visi pradės pardavinėti e-bookus, o tikrai pradės, tai ir kainos
sunormalės

sąnaudos gi - labai santykinis dalykas, ir labai priklauso nuo godumo

žinoma, dabar tai daugiau priverstinis dalykas pardavėjams ant LT,
bet gi ateis laikas, kai tai bus būtinybė

o kol kas teks tenkintis linkomanija... ar pn.