Tema: Re: comm: e-book reader'is
Autorius: Ramaas
Data: 2010-06-02 17:36:22
turiu as ta eee900 nu neina man sujuo skaityt kaista ir akumas nelaiko
o kai atsiras spalvoti e-book neipirksim ju . 2k kaipniekus kainuos jie
ir netaip jau greit jie atsiras lietuveleje.

Ziuresim kaip bus toliau pardavejas laukia kol nupirks kasnors is arciau
gyvenanciu, per ta laika man gal ir nora praeis pirkt (atsalsiu).
R.