Tema: Re: Lietuviskoji Tarybine Enciklopedija 13 tomu
Autorius: Eex
Data: 2008-11-06 11:44:00
nespjauk taip ant tos enciklopedijos. info pasenusi tik ta, kas susije su
valstybiu politika, demografija, ekonomika. kas liecia mokslo pasiekimus iki
tu metu, augalus, gyvunus, zmogu, istorija (iki ten tu visu socialiniu
revoliuciju) tai viskas ok ten.
as megejas kryziazodzius pasprest (tik gaila, kad siais laikais normaliu
kryziazodziu sunku surast), tai tikrai daug naudingos info randu. vikipedija
irgi gerai, taciau kokiu nors lietuvos upeliu ir kaimu ten niekaip nerasi.