Tema: Re: Lietuviskoji Tarybine Enciklopedija 13 tomu
Autorius: siaip
Data: 2008-10-30 19:00:58
butent, kad info jau senstelejusi, be to siais laikais Lietuviska Tarybine
Enciklopedija pakeite laisvoji internetine Wikipedia su gerokai sviezesne
info ir nuolat atnaujinama.

anais laikais tai turbut kiekvienos padorios seimos garbes reikalas buvo
tureti sita raudona komplekta, tipo intelektualai :)
nors abejoju ar yra nors vienas zmogus visus tomus issamiai perskaites :)