Tema: Re: SEB VISA
Autorius: jo
Data: 2009-03-05 15:36:00
Man irgi idomu, kur ta VISA Int. kursa galima suzinoti? Ir nuo ko priklauso
kokia diena ir pagal koki kursa bus nuskaiciuota? Ar cia kaip loterija
gaunasi? Pirkau Lenkijoj ta pacia diena su ta pacia kortele daug prekiu. Uz
visas daugmaz normaliu kursu nueme, o uz televizoriu nueme veliau ir
blogesniu kursu (kazkur 80 litu skirtumas isejo nuo "rezervuotos" sumos).
Tai taip nesupratau ar perkant kortele pvz. Lenkijoj galima "atspeti"
galutine kaina litais.

"Raimondas" <raim.norkus@centras.lt> para naujien
praneime:gomt0n$66p$1@trimpas.omnitel.net...