Tema: Re: Katastrofa prie Smolensko
Autorius: AS
Data: 2010-04-10 13:11:07
"Liu" <nospam@nospam.lt> wrote in message
news:hpph4i$d1c$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir man pirma mintis, kad cia spec. uzsakymas buvo.
> Bet veliau perskaites aplinkybes, primeciau, kad galejo buti ir pilotu per
> didelis pasitikejimas savo galimybemis.
>
> Jei teisingai sneka, kad buvo tirstas rukas.
> Nebuvo vizualaus kontakto.
> Bande tuptis 3 kartus ir is ketvirto karto tikriausiai pasirinko per
> staigu tupima ir nepasiekus tako paliete medzius ir nukrito.
>
> Bet cia mano informacija gali buti ir netiksli.
> Reikia laukti oficialios informacijos.

Oficialia informacija galima pakoreguoti i bet kuria puse. Kaip daugumai
girdetas Uljanovas sake, yra melas, didelis melas ir statistika...
Siaip kazkaip daug sutapimu: Prezidentas nera ypatingai prijauciantis anos
salies politikai ruosiasi i minejima Katynes ivykiu, kuriuos naoji salis
linkusi jaunimui aiskinti kaip mela ir atvira provokacija. Hmmm.. Neprimena
braizo, kai vienas toks darbuotojas buvo letai numarintas Londone,
panaudojant medziaga, kuri yra gaunama tik vienoje salyje pasaulyje.
Oficialus atsakymas tada skambejo apytikriai "Mes gi ne tokie kvailiai, kad
taip atvirai darytume. Cia kazkas kitas kaltas"

Beje, del lektuvo tupdymo ruke. Nejaugi nera jokiu radaru, rodanciu auksti
ir GPS ar kazkokiu panasiu itaisu, rodanciu tikslia vieta, kad galima butu
orientuotis ir ruke, ir tamsoj?