Tema: Re: Katastrofa prie Smolensko
Autorius: Liu
Data: 2010-04-10 12:41:38
Ir man pirma mintis, kad čia spec. užsakymas buvo.
Bet vėliau perskaitęs aplinkybes, primečiau, kad galėjo būti ir pilotų
per didelis pasitikėjimas savo galimybėmis.

Jei teisingai šneka, kad buvo tirštas rūkas.
Nebuvo vizualaus kontakto.
Bandė tūptis 3 kartus ir iš ketvirto karto tikriausiai pasirinko per
staigų tupimą ir nepasiekus tako palietė medžius ir nukrito.

Bet čia mano informacija gali būti ir netiksli.
Reikia laukti oficialios informacijos.