Tema: Re: Islaidu autoremontui susigrazinimas
Autorius: GD
Data: 2021-03-24 14:03:12
Taip. O už nuvažiavimą iki darbo ar parduotuvės irgi turėčiau sumokėt ekvivalentą, atitinkantį taksisto mokamus mokesčius. Taipogi liečia ir valgio gamybą namie, batų nusivalymą, seksą, alaus gėrimą prie teliko ir t.t. Kavos puoduką pasidarei - būk malonus deklaruot naudą, na nes kavinės kuria tokią vertę ir moka mokesčius.