Tema: Re: Islaidu autoremontui susigrazinimas
Autorius: Sail
Data: 2021-03-24 13:47:27
BBD and musu mokesciu sistemos.

Tarkim vienais metais vertybiniuose popieriuose padarei -1000, kitais +
1000, zodziu nulis gavos per du metus.

Pagal dabartine sistema turi susimoket nuo tu +1000, tipo jei pelnas
dalinkis, o jei nuostolis tai visas tavo.

Tai kai tokia sistema, ta pati reik taikyt ir valsybes atzvilgiu. Kaip
sauki taip atsiliepia.

Jei su mumis butu saziningai, tai ir mes saziningai galetume.