Kažkur dingo Euro5, bet tiek to. Tai čia idealiomis dyzelgeito sąlygomis tokie skaičiai. Realiai skirtumas, turbūt, mažesnis bus. "tranzoo" <tranzoo@gmaila.kom> wrote in message news:rm3dlv$fu6$1@news.omnitel.net... > cia euro normos. > > On 10/13/2020 07:10, Lapinas wrote: >> Euro3 >> >> O iš kur čia tokie skaičiai? >> >> "tranzoo" <tranzoo@gmaila.kom> wrote in message >> news:rlpl97$m4r$1@news.omnitel.net... >>> tavo euro 4 ar 3? >>> >>> skirtumas neblogas: >>> Euro CO NOx HC+NOx PM(Kietos daleles) >>> Euro3 0.64 0.5 0.56 0.05 >>> Euro4 0.5 0.25 0.3 0.025 >>> Euro6 0.50 0.080 0.170 0.0045 >>> >>> On 10/9/2020 11:50, Lapinas wrote: >>>> Nu taip. Ir viską atlikti bundesvero laboratorijose. >>>> Gal grįžkime į realų pasaulį? >>>> >>>> "tranzoo" <tranzoo@gmaila.kom> wrote in message >>>> news:rlp7hs$3au$1@news.omnitel.net... >>>>> o ismetimo chemine analize? kad suodziu ner - nereiskia, kad netersia. >>>>> >>>>> On 10/9/2020 08:17, Lapinas wrote: >>>>>> Be DPF >>>>>> Norma 3, įpūtė 0,05. EURO3 >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:rlouba$ni1$1@news.omnitel.net... >>>>>>> 17m grabas jau turbūt su DPF? Ar ne dar? >>>>>>> >>>>>>> Kita vertus, ta matavimo metodika, kai variklis dirba be >>>>>>> apkrovos......ji kažką pasako apie senovinius variklius su >>>>>>> mechaniniais siurbliais. Gi CR dyzeliui - lygiai nieko, ten turi jau >>>>>>> pzdc kaip būt viskas sugedę kad viršyt tas arklines normas. Juolab >>>>>>> va Audi, išvis stovint vietioj tik 2krpm sukasi. Na, tipo kažką tenm >>>>>>> matuoja :D >>>>>>> >>>>>>> On 2020-10-09 08:50, Lapinas wrote: >>>>>>>> 0,05 dūmingumas 17 metų senumo grabo. >>>>>>>> Tavo žingsnis? >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:rlos8i$ks9$1@news.omnitel.net... >>>>>>>>> tai tas grabas naujas teršė daugiau nei 10 naujų mašinų. ten net >>>>>>>>> Euro1 nėra. >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >> >>