nu tep, bet ant laisvų gazuojant, nei ten ta turba labai pučia nei tos kiauros šlangos labai jaučiasi. pažiūrėk jei netingėsi kiek pirpūs turba slėgio nevažiuojant.... On 2020-10-09 12:49, Lapinas wrote: > Blyn. > Pila tiek, kad mišinys optimalus būtų ir sudegtų viskas. > Kompas nemato kiaurų šlangų ir supistos turbinos. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:rlp918$5du$1@news.omnitel.net... >> esmė ta, variklio kompas mato kad gazoji ant laisvų ir nepila kuro. Su >> senoviniu mechaniniu siurbliu tai realiai matydavai ar ten viskas OK >> sureguliuota. >> >> On 2020-10-09 10:19, Tomas wrote: >>> Mano opely fiato 1,9 gazuojasi iki raznoso, per paskutinę TA >>> dūmingumas 0,02. >>> >>> 2020-10-09 09:20, Dainiushas rašė: >>>> turbūt irgi stovint vietoj nesigazuoja iki 4k? >>>> >>>> Vien žodžiu kaip bebūtų, variklių šitų valdymas padarytas taip, kad >>>> su aktualia metodika neįpūstum. Kiek tekę susidurt, dažnai praeinama >>>> apskritai dėl išmetimo sistemoj susikaupusių suodžių, kai mažais >>>> sūkiais nuolat važinėjama. >>>> >>>> On 2020-10-09 09:17, Lapinas wrote: >>>>> Be DPF >>>>> Norma 3, įpūtė 0,05. EURO3 >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:rlouba$ni1$1@news.omnitel.net... >>>>>> 17m grabas jau turbūt su DPF? Ar ne dar? >>>>>> >>>>>> Kita vertus, ta matavimo metodika, kai variklis dirba be >>>>>> apkrovos......ji kažką pasako apie senovinius variklius su >>>>>> mechaniniais siurbliais. Gi CR dyzeliui - lygiai nieko, ten turi >>>>>> jau pzdc kaip būt viskas sugedę kad viršyt tas arklines normas. >>>>>> Juolab va Audi, išvis stovint vietioj tik 2krpm sukasi. Na, tipo >>>>>> kažką tenm matuoja :D >>>>>> >>>>>> On 2020-10-09 08:50, Lapinas wrote: >>>>>>> 0,05 dūmingumas 17 metų senumo grabo. >>>>>>> Tavo žingsnis? >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:rlos8i$ks9$1@news.omnitel.net... >>>>>>>> tai tas grabas naujas teršė daugiau nei 10 naujų mašinų. ten net >>>>>>>> Euro1 nėra. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >> > > >