Tema: Re: Kaladeliu keitimas B7
Autorius: Remis TD
Data: 2015-12-03 15:16:04
Nu tai kam banko bilietai kišenes plėšo, tai man atrodo tie newsuose
nerašinėja :D
Galbūt tai ir nėra l. didelė kaina, bet iš principo einama tuo keliu, kad
pats juzeris greit nieko pats pasiremontuot nebegalės. Dėl kiekvieno
šūdniekio reiks prie kompo jungtis, o tai toli gražu ne kiekvienam
prieinama. O pvz., tepalų keitimas VW centre ne toks jau ir pigus (ypač kad
to darbo ten ne kažin kiek).... Nemanau, kad jau ten jų naudojamas tepalas
ir filtras kažkuo labai ypatingas, lyginant su normaliais iš parduotuvių
(nekalbu apie visokius no name gaminius, o pvz., Knecht ir Castrol).

"Dainiushas"  parašė naujienų news:n3p99c$5i1$2@trimpas.omnitel.net...

šiaip tai 220Lt ;)