Tema: Re: VW aptarnavimai
Autorius: Tautis
Data: 2009-08-26 21:33:25
Nematavau, siaip cia dvieju dienu problema po ismetimo pakeitimo.

Fuel cut ivardinu, taip, kad 4-5-6 sukant virs 5000rpm jauti kaip masina
lengvai trukcioja ir matai kaip kompas mazina slegi, tam, kad islaikyti
normalu lambda, nes truksta kuro.

Siaip kas liecia vago logus, dar nedariau. Darysiuos tik rytoj.

Kita ketvirtadieni pasikeisiu kuro filtra, ir dar pasitikrinsiu del g410
voztuviuko.