Tema: Re: VW aptarnavimai
Autorius: Tautis
Data: 2009-08-26 20:58:08
Gal zinai kur online galima butu paziureti kas ieinai aptarnavimus ir ka jie
turi daryti?

Siaip yra trys variantai del ko taip darosi:

a) Kuro filtras. Gan stipriai tiketina;
b) Zemo slegio davikliukas (g410), siaip buvo recalls;
c) Na ir maziausiai tiketina siurblys kuro bake.

Auksto slegio kuro siurblys atkrenta. Jis mane gali vietoje 110bar requested
visus 130bar be problemu palaikyti.