Dainiushas wrote: > tai, kad normaliai laiko tie sailentblokai. Ir tikrai ne del atpiginimo jie > tushchiaviduriai. Reikia tik normalius ir sudet normaliai. Viskas gerai su tais sailentblokais ir jų kaina. Jei sailentblokas akmeninis, smūgio į pakabą jis neamortizuoja. Smūgį tenka sugerti kitoms pakaboms dalims, kurios tam mano kuklia nuomone nepaskaičiuotos. Joms tai ne į sveikatą, todėl akmeninis sailentblokas laiko ilgai, bet greičiau pareina kitos pakabos dalys. Ta prasme normalus kainos mažinimas- jei tvirtos ir brangios detalės nereikia, jos tokios ir nedaro. -- Dainius "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message news:h73kgj$9hb$1@trimpas.omnitel.net... > > TurboDysel wrote: >> >> Todel, kad taip jau yra! (logiskai jau bent pamastyk) > > > > Bandom logiškai. > > > > Jei pilnaviduriai ir su skylėmis vienodai standūs, aš rinkčiaus su > > skylėmis- gumai daugiau erdvės deformuotis, reiškia gumai deformuojatis > > jai reikės mažiau judėti iki laisvos zonos, reiškia ilgiau laikys. > > > > Jei pilnaviduriai standesni, vadinasi guma apskritai mažiau dirbs, todėl > > turėtų ilgiau laikyti. > > > > Bet kažkur teko skaityti, kad sailentblokai yra skirti perduodamai tarp > > dalių vibracijai ir smūgiams slopinti. Jei sailentblokas kietas, jis > > mažiau slopins, daugiau perduos kėbului. Kėbulą pajudinti labai sunku, > > todėl padidėja apkrovos toms dalims, kurios perduoda judesį sailentblokui. > > Aš turiu tokį negerą įtarimą, kad VW inžinieriai eilinį kartą bandė > > atpiginti mašiną ir skaičiuodami pakabos dalių atsparumą įvertino tai, kad > > dalį smūgio sugers mūsų aptariamas sailentblokas. > > > > Taigi mano loginė išvada: įdėjus kietesnį sailenbloką, jis tikriausiai > > laikys ilgiau. Kitos pakabos dalys tikriausiai laikys mažiau :( > >