Tema: Re: B3 salenblokai.
Autorius: bomanz
Data: 2009-08-26 20:35:23
Dainiushas wrote:
> tai, kad  normaliai laiko tie sailentblokai. Ir tikrai ne del atpiginimo jie
> tushchiaviduriai. Reikia tik normalius ir sudet normaliai.

Viskas gerai su tais sailentblokais ir jų kaina. Jei sailentblokas akmeninis,
smūgio į pakabą jis neamortizuoja. Smūgį tenka sugerti kitoms pakaboms dalims,
kurios tam mano kuklia nuomone nepaskaičiuotos. Joms tai ne į sveikatą, todėl
akmeninis sailentblokas laiko ilgai, bet greičiau pareina kitos pakabos dalys.
Ta prasme normalus kainos mažinimas- jei tvirtos ir brangios detalės nereikia,
jos tokios ir nedaro.