Tema: Re: B3 salenblokai.
Autorius: TurboDysel
Data: 2009-08-25 20:28:33
O galiniams seilendams gal irgi yra koks standesnis-patikimesnis pakaitalas
:d . Tai yra, kokio kito modelio, nes originalai VW galiniai ir
nepilnaviduriai o ir kaina kosmine. Pirkau gerus, tai pritaike nuolaidele
isejo 120lt. (4x30lt). Lievi butu perpus pigiau, bet esme, kad ir tie ir tie
nepilnaviduriai, tai nezinau ar tie brangesni laikys ilgiau, ar ne :( /.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4367 (20090825) __________

http://www.eset.com