o tu qrwa kokios bėdos! nusiperki nesupuvusį B5 81kW - jaučiu dar kokį italą galima rast - ir bus tau laimė ilgam. Px ta jo pakaba su 30m senumo pasato "džiaugsmais" :D On 2014.12.10 10:04, M1 wrote: > Variantas - keisti variklį. Apskambinau Kauno ir Jonavos šrotus. Sakosi > neturintys, nes nauja rusų banga supirkinėja nesismulkindami visą > variklį "v zborie" arba tiesiog per sena mašina ir neeapsimoka, nes > tokių mažai likę ir tos detalės jau nekažką ir pačios resursą beturinčios. > > Variantas - priduoti į laužyną. Priduoti tai galima, o ką pirkti? Kiek > gyvenu LT nė nešviečia ateiti į saloną ir užsisakyti naują VW Passat. > Pirkti kitą 11 metų senumo. Vien įsigyjimas virš 10kLT. Dujos bus > daugiataškės + ~3000Lt už dujinę irangą. O jei Passat B6 FSI, tai ne tik > brangi dujinė įranga, tai dar ir važiuosiu kuro mišinį miksuodamas 40% > benzas + 60% dujos. B5-B5.5 aliuminė važiuoklė ir varlės prie gerbūvio > kompo po sėdyne, B6 jau, manau patenka išvis į 5 metų kantrumo ciklo > mašinas ir toli gražu nebus tai, ką mes vadiname seno kaulo. Taigi, buve > B3 Passatavodai į ką persėdote Jūs? Dyzelio taip nesinorisi, nors > aukščiau apdainuota sitacija verčia. > > 2014.12.10 09:48, tranzoo rašė: >> imho labai paprasta. priduodi automobili i supirktuve ir nusiperki toki, >> kur remontas pigus. >> >> arba keiti varkli.... >> >> -- >> T >> >> "M1" <m1@kalnieciai.lt> wrote in message >> news:m68rsb$ool$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki. >>> >>> Turint 1989m Passat B3 1,8 Mono-jetronic gyvenimas verčia mokintis ir >>> pačiam mašiną taisytis. Jeigu pirkti originaliomis detalėmis bet koks >>> smulkesnis komponentas 250-400Lt, o nekalbant apie karbo apatinę dalį, >>> už kurią šaukia 2500Lt. Karbo viršutinė dalis 1100-1500Lt. Mašinos >>> vertė 1000Lt. >>> >>> Tokie būtų klausimai: >>> 1) Ar LT kas nors prekiauja atstatytais (restauruotais) BOSH >>> karbiuratorių komponentais. VW.MSK.RU prisiskaitinėjau, kaip jie ten >>> pas save turi tokių prekybos taškų. O kaip pas mus? >>> >>> 2) Ar pas mus galima įsigyti pas ką nors Mono-jetronic skelndės >>> padėties daviklio viršutinę dalį (ta ant kurios takeliai, kurie >>> nusidėvi)? BOSH politika šiuo klausimu griežta- perki karbo apatinę >>> dalį už 2500Lt. Donorų sunku jau rasti, o be to tų donorų stovis >>> nekažką jau irgi. >>> >>> 3) Kuris kromelis prekiauja BOSH pakaitalais (kitaiskais) variantais? >>> >>> 4) Gal kas pirkote neBOSHinį tuščios eigos reguliatorių naują? Kur, >>> kiek ir ar veikiantis variantas. BOSH nori už jį nori ~350Lt. >>> >>> 5) Pašildomo oro gofra į variklį (apatinė) nuo oro filtro. Gal kas >>> matėt kur nebrangiai pritaikomą variantą. Iš ETKOS kodų prabėgus >>> internete per kainas apie 200Lt vaikšto. Nesamonė. Gal ką pritaikyti >>> eina? >>> >>> Kaip kovojate su BOSH kainomis Jūs? Kaune matau laksto geltonas pirmas >>> guolis atstatytas. Jis iš kažkur detales gi gauna ir speju nemojuoja >>> 5000Lt už karbo taisymą. >> >