Tema: Re: Apie akumuliatorius
Autorius: Edgaras
Data: 2014-01-22 20:43:55
i b5 1.9 tdi imetes buvau exide, nedaug vazinejau bet rupesciu neturejau,
dvi ziemas atlaike be jokiu papildomu "krovimu".
vienu metu zvakes pasibajgusios buvo, viena vos gyva, tai prie -20 -25
reikedavo sukt kokia 30 sekundziu. net neatrode kad akumuj mazai smarves
butu.
tiesa vazinejaus i diena stabiliai po 100 km mieste be poilsio dienu

dabar i b.5.5 1.9tdi nupirkau varta, pernai ziema atlaike be jokiu problemu
(tiesa uzsikuria prie didziausiu salciu is puses pasukimo) dar webasto yra,
daznai palieku ijunkta, arba nustatau kad 06.00 uzsikurtu pusvalandi
pasildytu, net nepanasu kad akumuj mazai smarves butu. tiesa emiau pati
didziausia ka katalogas pasiule

tiek exide tiek varta nepavede manes dar nekarto.
pirkau tiek viena tiek kita jutoje