Tema: Re: Sustojo
Autorius: Remis
Data: 2014-01-20 22:23:20
Ai, nezinau ar verta kaip Dainiushas sako pilt "marmala" nuo uzsalimo. Kiek
esu visokiu bandes - tik pinigu svaistymas. Va zibalas (nu kartais kazkodel
buna parasyta aviacinis kuras ant bakeliu, tipo gal geresnis zibalas) kitas
reikalas. Kritiniu atveju galima ir benzo ipilt (nu tik NE 98 aisku :D).
Normali "salera" neturi kristalizuotis prie tokiu salciu kaip dabar, o tie
priedai - nezinau, nezinau........

Sekmes :) ir nepavydziu, bo ir pats ne karta "smaginaus" kol "i prota
neatejau" :)