Tema: Re: seat alhambra apmata
Autorius: Kurmis
Data: 2013-11-10 14:37:39
ta masina pusetinai bent jau vaziuoja? nes rasytojas toks vilnietisko kraujo
juntamai.
klausimas kaip is tikro yra, nes kaip kas tai pakeltom kainom, pvz
pakaitinimo zvakes, bei suvedimas. del vaziuokles niuansu daugiau
nepasakysiu. pakaitinimo zvaklaidziu bukle reiktu ziuret naturoj, bet
srotinis gali but lygiai toks pat pavarges. beje sita dalis sugenda del
serviso darbininku kokybisko prisilietimo.
Kurmis