Tema: Re: Golf V naudotojo instrukcija
Autorius: Remis
Data: 2013-11-04 11:31:46
Nu nieko stebuklingo aisku nera :), bet kai anksciau zmogus vazinejo su
Vento `92 m., tai skirtumas didelis, todel ir praso padet issiaiskint :)
visokie tempomatai, krituliu ir sviesos sensoriai, dvieju zonu klima
(mygtuku tai ten nemazai :D), sildomi veidrodziai, sedynes, skydelyje
visokiu lempuciu nauju (pvz., DPF) ir pan. - jam viskas nauja, jau nekalbant
apie navigacija (kurios as ir pats neikertu) :D