nu tai pizdec tam ventiliatoriui buvo. Arba guoliui. Antifrizas iš prakirsto radiatoriaus arba šlangos.... On 2013.06.10 19:38, valytojas wrote: > Viskas baigėsi gerai, bent taip atrodo kolkas. > > Dūmingumas 1.11, bet antro bandymo metu puse radiatoriaus ventiliatorio sparnelių išėjo i šipulius, manau kiek persistengė TAC darbuotojas, nes žmona mašinoj sedėjo sakė, kad apsukas paguldė ant paskutinės padalos (kokias 2-3 sekundes užlaikė). Kažkaip man tai į vaiku žaidimą panašu, duok pagazuoti.. Pirmo bandymo praeiti metu tik virš 5k paspaudė, bet tikrai taip nestaugė variklis ir tiek ilgai nelaikė. > > Po ventiliatoriaus pabirimo i šipulius antifryzo kokia puse stiklines pabėgo iš radiatoriaus, tai noriu paklaust gal koks nuorinimas ar kas suveikė? Ar ruoštis blogiausiam, kad radiatoriu prakirto? Bendras antifryzo kiekis nemažėja, nuvažiavau ~20 km, ryte žiūrėsiu kokia situacija. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:kp1scb$cdc$1@trimpas.omnitel.net... >> greičiausiai bus gerai jei daugiau kiaurų šlangų nėra >> >> On 2013.06.08 20:52, valytojas wrote: >>> Sveiki, >>> >>> Daugeliui pazystamas si motoras, bet gal kas galit trumpai patarti. >>> >>> TA einant pirma karta apsidmino ir 10.7, nepreaėjo. >>> Sanaudos nepadidėjusios, oro filtras keistas vasari, tepalai spali (pries žiema). >>> >>> Ant ipurškimo kolektoriaus atsirasdavo truputi tepalu, nuvalydavau, bet niekad neradau is kur kartais 2-3 mėn nebudavo po pavalymo. Po bandymo praeit TA primečiau, kad teplai ir dumingumas susiję, numoviau iš interkulerio ateinančią šlangą(prie EGR) ir akurat ant guminio sujungimo radau ~2 cm itrukima, pasikeičiau i gera. >>> >>> Dumingumas nesumažėjo iškart, bet trauka pagerėjo, pralėkiau kokios 25-30 km smaugdamas ~4k apsukų, rezultatas dabar stovint juodo dumo pergazavus nebėra. >>> >>> Tai dar ieškot priežasčių ar važiuot TA praeit bandyt (2 karta šiandien nespėjau)? >>> Ką dar galiu pasitikrinti (garažo neturiu) dėl dūmingumo sumažinimo per sekmadieni (kai nieks niekur nedirba)? >>> >>> Dėkui už info. >>> >> >