Viskas baigėsi gerai, bent taip atrodo kolkas. Dūmingumas 1.11, bet antro bandymo metu puse radiatoriaus ventiliatorio sparnelių išėjo i šipulius, manau kiek persistengė TAC darbuotojas, nes žmona mašinoj sedėjo sakė, kad apsukas paguldė ant paskutinės padalos (kokias 2-3 sekundes užlaikė). Kažkaip man tai į vaiku žaidimą panašu, duok pagazuoti.. Pirmo bandymo praeiti metu tik virš 5k paspaudė, bet tikrai taip nestaugė variklis ir tiek ilgai nelaikė. Po ventiliatoriaus pabirimo i šipulius antifryzo kokia puse stiklines pabėgo iš radiatoriaus, tai noriu paklaust gal koks nuorinimas ar kas suveikė? Ar ruoštis blogiausiam, kad radiatoriu prakirto? Bendras antifryzo kiekis nemažėja, nuvažiavau ~20 km, ryte žiūrėsiu kokia situacija. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:kp1scb$cdc$1@trimpas.omnitel.net... > greičiausiai bus gerai jei daugiau kiaurų šlangų nėra > > On 2013.06.08 20:52, valytojas wrote: >> Sveiki, >> >> Daugeliui pazystamas si motoras, bet gal kas galit trumpai patarti. >> >> TA einant pirma karta apsidmino ir 10.7, nepreaėjo. >> Sanaudos nepadidėjusios, oro filtras keistas vasari, tepalai spali (pries žiema). >> >> Ant ipurškimo kolektoriaus atsirasdavo truputi tepalu, nuvalydavau, bet niekad neradau is kur kartais 2-3 mėn nebudavo po pavalymo. Po bandymo praeit TA primečiau, kad teplai ir dumingumas susiję, numoviau iš interkulerio ateinančią šlangą(prie EGR) ir akurat ant guminio sujungimo radau ~2 cm itrukima, pasikeičiau i gera. >> >> Dumingumas nesumažėjo iškart, bet trauka pagerėjo, pralėkiau kokios 25-30 km smaugdamas ~4k apsukų, rezultatas dabar stovint juodo dumo pergazavus nebėra. >> >> Tai dar ieškot priežasčių ar važiuot TA praeit bandyt (2 karta šiandien nespėjau)? >> Ką dar galiu pasitikrinti (garažo neturiu) dėl dūmingumo sumažinimo per sekmadieni (kai nieks niekur nedirba)? >> >> Dėkui už info. >> >