Tema: Re: 81kw tdi dumingumas
Autorius: valytojas
Data: 2013-06-10 20:38:14
Viskas baigėsi gerai, bent taip atrodo kolkas.

Dūmingumas 1.11, bet antro bandymo metu puse radiatoriaus ventiliatorio sparnelių išėjo i šipulius, manau kiek persistengė TAC darbuotojas, nes žmona mašinoj sedėjo sakė, kad apsukas paguldė ant paskutinės padalos (kokias 2-3 sekundes užlaikė). Kažkaip man tai į vaiku žaidimą panašu, duok pagazuoti.. Pirmo bandymo praeiti metu tik virš 5k paspaudė, bet tikrai taip nestaugė variklis ir tiek ilgai nelaikė.

Po ventiliatoriaus pabirimo i šipulius antifryzo kokia puse stiklines pabėgo iš radiatoriaus, tai noriu paklaust gal koks nuorinimas ar kas suveikė? Ar ruoštis blogiausiam, kad radiatoriu prakirto? Bendras antifryzo kiekis nemažėja, nuvažiavau ~20 km, ryte žiūrėsiu kokia situacija.