Galimas variantas, kad pati turba jau sudėvėta ir pravalymas padeda tik laikinai, po to užtenka mažo suodžių sluoksnio + nelygaus paviršiaus ir vėl tie sparneliai pradeda strigti. "skaitytojas" wrote in message news:k1i1i7$in3$1@trimpas.omnitel.net... lygiai ta pati esu apturejes su Subaru dyzelio turbina. Servise remonta apibudino kaip turbinos "perrinkima" (gal ir isvalyma/sutepima), po remonto sita problema dingo. Bet va praejo kokie 1.5metu ir vel pirmuosius turbinos strigimo pozymius jauciu. Kolkas jauciasi tik retkarciais ir labai energingai isibegejant, t.y. praktiskai spaudziant dugnais. Jei vaziuoji normaliu rezimu, tai nieko nesijaucia. "Andzej" <andzejaTRINTI@rambler.ru> wrote in message news:k1f70g$lgl$1@trimpas.omnitel.net... Tas pats ir pas mano volvo v70 II D5, nezinau nuo ko pradeti ieskoti slieku... Atrodo kaip lagas, pradeda traukti, po to apie sekunde mazesne trauka, ir vel gerai traukia virs 2 apsuku.. "valytojas" <valytojas@valytojas.lt> wrote in message news:k1e14p$qgl$1@trimpas.omnitel.net... Gal kas ant tokio pat variklio susidurete su beda kad važiuojant ir tolygiai keliant apsukas nesvarbu kuria pavara ~1.9k apsukų tarsi kas mašiną stabdytų, būna toks lengvas truktelėjimas atgal(dingsta laikinam trauka), perlipus ~2k vėl normaliai lyg viskas dirba... Čia gal tas limp taip vadinamas? "Edgaras" <neturiu@pasto.lt> wrote in message news:k1dlo1$gb7$1@trimpas.omnitel.net... Suprantu, kad nuo suodžių, bet negi inžinieriai to nenumatė? Ar gali tam įtakos turėti tarkim blogi kuro purkštukai? Vakar ieškodamas nevalinimo priežasčių praskėliau savo pasato AFN turbą ir radau tokį vaizdelį: http://postimage.org/image/h4vow3tuv/ Viską kruopščiai išvalius - geometrija nebestringa, bet iš kur ten tų suodžių tiek gali susikaupti?