Tema: Re: Kodel stringa turbinos valdymas?
Autorius: Edgaras
Data: 2012-08-28 20:20:26
Galimas variantas, kad pati turba jau sudėvėta ir pravalymas padeda tik
laikinai, po to užtenka mažo suodžių sluoksnio + nelygaus paviršiaus ir vėl
tie sparneliai pradeda strigti.

"skaitytojas"  wrote in message news:k1i1i7$in3$1@trimpas.omnitel.net...

lygiai ta pati esu apturejes su Subaru dyzelio turbina. Servise remonta
apibudino kaip turbinos "perrinkima" (gal ir isvalyma/sutepima), po remonto
sita problema dingo. Bet va praejo kokie 1.5metu ir vel pirmuosius turbinos
strigimo pozymius jauciu. Kolkas jauciasi tik retkarciais ir labai
energingai isibegejant, t.y. praktiskai spaudziant dugnais. Jei vaziuoji
normaliu rezimu, tai nieko nesijaucia.

"Andzej" <andzejaTRINTI@rambler.ru> wrote in message
Tas pats ir pas mano volvo v70 II D5, nezinau nuo ko pradeti ieskoti
slieku... Atrodo kaip lagas, pradeda traukti, po to apie sekunde mazesne
trauka, ir vel gerai traukia virs 2 apsuku..
"valytojas" <valytojas@valytojas.lt> wrote in message
Gal kas ant tokio pat variklio susidurete su beda kad važiuojant ir tolygiai
keliant apsukas nesvarbu kuria pavara ~1.9k apsukų tarsi kas mašiną
stabdytų, būna toks lengvas truktelėjimas atgal(dingsta laikinam trauka),
perlipus ~2k vėl normaliai lyg viskas dirba... Čia gal tas limp taip
vadinamas?
"Edgaras" <neturiu@pasto.lt> wrote in message
Suprantu, kad nuo suodžių, bet negi inžinieriai to nenumatė? Ar gali tam
įtakos turėti tarkim blogi kuro purkštukai?

Vakar ieškodamas nevalinimo priežasčių praskėliau savo pasato AFN turbą ir
radau tokį vaizdelį: http://postimage.org/image/h4vow3tuv/

Viską kruopščiai išvalius - geometrija nebestringa, bet iš kur ten tų
suodžių tiek gali susikaupti?