Tema: Re: Kodel stringa turbinos valdymas?
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-08-28 12:04:08
lygiai ta pati esu apturejes su Subaru dyzelio turbina. Servise remonta 
apibudino kaip turbinos "perrinkima" (gal ir isvalyma/sutepima), po remonto 
sita problema dingo. Bet va praejo kokie 1.5metu ir vel pirmuosius turbinos 
strigimo pozymius jauciu. Kolkas jauciasi tik retkarciais ir labai 
energingai isibegejant, t.y. praktiskai spaudziant dugnais. Jei vaziuoji 
normaliu rezimu, tai nieko nesijaucia.

"Andzej" <andzejaTRINTI@rambler.ru> wrote in message 
news:k1f70g$lgl$1@trimpas.omnitel.net...
Tas pats ir pas mano volvo v70 II D5, nezinau nuo ko pradeti ieskoti 
slieku... Atrodo kaip lagas, pradeda traukti, po to apie sekunde mazesne 
trauka, ir vel gerai traukia virs 2 apsuku..
"valytojas" <valytojas@valytojas.lt> wrote in message 
news:k1e14p$qgl$1@trimpas.omnitel.net...
Gal kas ant tokio pat variklio susidurete su beda kad važiuojant ir tolygiai 
keliant apsukas nesvarbu kuria pavara ~1.9k apsukų tarsi kas mašiną 
stabdytų, būna toks lengvas truktelėjimas atgal(dingsta laikinam trauka), 
perlipus ~2k vėl normaliai lyg viskas dirba... Čia gal tas limp taip 
vadinamas?
"Edgaras" <neturiu@pasto.lt> wrote in message 
news:k1dlo1$gb7$1@trimpas.omnitel.net...
Suprantu, kad nuo suodžių, bet negi inžinieriai to nenumatė? Ar gali tam 
įtakos turėti tarkim blogi kuro purkštukai?

Vakar ieškodamas nevalinimo priežasčių praskėliau savo pasato AFN turbą ir 
radau tokį vaizdelį: http://postimage.org/image/h4vow3tuv/

Viską kruopščiai išvalius - geometrija nebestringa, bet iš kur ten tų 
suodžių tiek gali susikaupti?