Tema: Re: seat alhambra kazkas zyyyzia
Autorius: Mants
Data: 2012-01-12 16:49:59
kazkur skaiciau, kad pagal musu motoristus variklistus, vokieciu inzinieriai
visiski dundukai :) kuria , skaiciuoja, tobulina, o mes tik pjaunam, pjaunam
:D
ir siaip, jauciasi tokis biski motoro uzsistabdymas ties 2500-3000 apsuku,
kiek ir skaiciau, kad sitas reikalas gali pilnai tai itakot
o kaip yra istiesu, zino tik musu auksarankiai :)
beje, naujo kaina 255 galima gaut

--
Mant's
Seat Alhambra 1.8T