Tema: Re: seat alhambra kazkas zyyyzia
Autorius: Mants
Data: 2012-01-11 16:56:05
ir siaip dar klausimas del idomumo.
teoriskai kai reikia keisti dirza ir guolius, turetu kompas ismest uzrasa,
ir norint ji panaikint, logiskai varai iservisa ir atlieka ta procedura,
t.y. keiti dirza ir visa kita, bei nunulini
kazin, ar galima tuo pasikliaut, ir laukti tokio uzraso :D bet, laukti kol
nutruks, tokiam motorui gal ir per daug drasu :)
ar galima per vag patikrint, pries kiek buvo keistas dirzas

paziurejus generatoriaus dirzas, jis atrodo idealiai, nei ciut ciut
nepaskirdes,

--
Mant's
Seat Alhambra 1.8T