Tema: Re: passat 96kw + automatas
Autorius: Dainiukas
Data: 2011-11-06 00:30:42
On 2011.11.04 23:47, Dainiushas wrote:
> tau dar kartą, lėtai - čia niekas nieko niekam neskolingas. Nepatinka -
> neskaitai, block sender galų gale. Patarimų ekspertas matai atsirado....

Saunuolis tu musu, Saunuolis, nesinervuok, uzgautos ambicijos :) Kiek
skaitineju newsus - tai susidaro nuomone, kad tu cia nori buti ekspertu
:)( per visus newsus skersai ir isilgai)  Jautrus tu vienok - tavo
citata - nu neimk taip giliai i galva, gi kas ka nori tas ta blevyzgoja.
Viesa vieta kaip ne kaip, niekas nieko niekam neisipareigojes... -
pameni :D su block sender tik negazdink - gerai :) Ismok galu gale
pripazinti ta , kad ir tu gali ne visada buti teisus ( o ir nesi).
Baigiam tas blevyzgas, kurios i niekur nenuves - Peace :)