Tema: Re: passat 96kw + automatas
Autorius: karloff
Data: 2011-11-05 08:57:26
buvo salonas dazais is balionelio nupustas pries parduodant.

"Rugpjutis"  parašė naujienų news:j92mbe$dn9$1@trimpas.omnitel.net...

... na taip - su tais nutrynimais tai labai individualu.
pvz - pirkau passata su rida beveik 200k (rida gal ir tikra), nurintas
salonas buvo minimaliai.
pats su juo pralekiau apie 60k - nusitryne ziaurei: vairas, vairuotojo
sedyne, pavaru svirties uzvalkalas, porankis tarp priekiniu sedyniu...
ale keleivio sedyne ir galine sedyne - "kaip naujos" liko :-)
tai as vis ir mastau - kaip galima buvo pralekti 200k km ir taip nenutrinti
salono.