senas geras patarimas : nusimauni slanga nuo oro paemimo kolektoriaus(kur ateina is interkulerio) ir varikliui dirbant uzspaudi ji delnu. varklis turi iskarto uzgeti! jai dar kalatojasi ar isvis neuzgesta, reiskia gauna is kazur oro i degimo kamera, (p.s. xana ziedams ar indeklams). Kitas dar budas(prie to pacio dar): istrauki matuokle, uzspaudi alsuoklio slanga(ta kur prijungta nuo variklio danktelio prie storosios slangos kur eina is filtro !) aklinai ir letai suskaiciuoji iki 7 ar daugiau. Jai tepalas neisiverzia per matuokle viskas ok, jai issiverzia pz..a, arba greit bus pz...a! :D Reiskia komprsija i karteri musa! Dar del turbinos: jos visos buna bent primustos(dauguma is uzmustos). Nusimauni slanga nuo turbinos ismetimo. Issivalai tepala (nes nemates,kad tokiu metu butu sausa!) ir laikydamas delna gasukeli apsukas iki maxsimaliu (aisku, variklis turi buti karstas , nes kitaip gali guti per ausi nuo pardavejo :D !) ir ziuri: jai delnas sausas arba bent lengvas rukas( netepaluotas), tai gerai. Jai apspjaudo tepalais- bek kuo toliau :D. Ar dar bent kiek pumpuoja turbina: tai sita slanga(ta kur piestai sakiau nuimti) suspaudi ranka. Gazuoji , jau apie 2000 apsuku tiri pradet jaust kompresija. Kuo daugiau apsuku ,tuo kietesne turi buti slanga. Ar interkuleris nekiauras: uzspaudi slanga kur iseina is onterkulerio ,prie paemimo kolektoriaus. "Germanas" <strudelis@mail.ru> wrote in message news:gs271c$vad$1@trimpas.omnitel.net... >O kaip pats apiurinet dyzelio varikli perkant? Nemanau, kad kas labai >noretu parduodama masina varyti diagnostikon. > > Internete radau tokia instrukcija: "Tikrinant dyzelinio auto variklį, > atidarykite bakelį, kur pilasi aušinimo skystis, jame neturi būti > burbuliukų. Jei burbuliuoja - reiškia galvos ar tarpinės defektą. Ant > laisvų apsukų gali nesimatyti, tai lėtai tempkite akseleratoriaus trosą ir > žiūrėkite. Variklis turi dirbti gražiai be jokių papildomų garsų, lėtai > spauskite akseleratorių ir klausykite. Taip pat atidarius dangtelį > variklio, kur pilami tepalai, tepalų neturi taškyti ir kelti į viršų, tai > reikštų, kad žiedam pabaiga, o tai, kad nėra kompresijos. Išskyrus > atvejus, kai iškart po dangčiu stovi grandinė, pvz Mercedes Benz, ten ir > turi taškyt, tai nuo grandinės. Dar - užsivest dyzelis turi iškart iš > pirmo suktelėjimo ir užgest iškart tik išjungus". Aišku geriau > > > > "Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote in message > news:gs238e$ou6$1@trimpas.omnitel.net... >> Dazniausiai nuvaryti iki negalejimo. >> >> >> "Germanas" <strudelis@mail.ru> wrote in message >> news:gs1r0m$9hi$1@trimpas.omnitel.net... >>>O ka galetumet pasalyt apie 1994-1996 m. iš Vokietijos atvarytų dyzeliu >>>TDI bukle. Skelbimuose neretai rasoma, kad gera bukle ir panasiai, taciau >>>kaip ten is tiesu yra, vienas dievas zino, kazkaip itartinai visvien >>>atrodo. >>> >> >> >> > > >