Tema: Re: VW PASSAT 1994-1996 dyzeliai
Autorius: Germanas
Data: 2009-04-14 17:36:28
O kaip pats apiurinet dyzelio varikli perkant? Nemanau, kad kas labai noretu 
parduodama masina varyti diagnostikon.

Internete radau tokia instrukcija: "Tikrinant dyzelinio auto variklį, 
atidarykite bakelį, kur pilasi aušinimo skystis, jame neturi būti 
burbuliukų. Jei burbuliuoja - reiškia galvos ar tarpinės defektą. Ant laisvų 
apsukų gali nesimatyti, tai lėtai tempkite akseleratoriaus trosą ir 
žiūrėkite. Variklis turi dirbti gražiai be jokių papildomų garsų, lėtai 
spauskite akseleratorių ir klausykite. Taip pat atidarius dangtelį variklio, 
kur pilami tepalai, tepalų neturi taškyti ir kelti į viršų, tai reikštų, kad 
žiedam pabaiga, o tai, kad nėra kompresijos. Išskyrus atvejus, kai iškart po 
dangčiu stovi grandinė, pvz Mercedes Benz, ten ir turi taškyt, tai nuo 
grandinės. Dar - užsivest dyzelis turi iškart iš pirmo suktelėjimo ir užgest 
iškart tik išjungus". Aišku geriau



"Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote in message 
news:gs238e$ou6$1@trimpas.omnitel.net...
> Dazniausiai nuvaryti iki negalejimo.
>
>
> "Germanas" <strudelis@mail.ru> wrote in message 
> news:gs1r0m$9hi$1@trimpas.omnitel.net...
>>O ka galetumet pasalyt apie 1994-1996 m. iš Vokietijos atvarytų dyzeliu 
>>TDI bukle. Skelbimuose neretai rasoma, kad gera bukle ir panasiai, taciau 
>>kaip ten is tiesu yra, vienas dievas zino, kazkaip itartinai visvien 
>>atrodo.
>>
>
>
>