O kaip pats apiurinet dyzelio varikli perkant? Nemanau, kad kas labai noretu parduodama masina varyti diagnostikon. Internete radau tokia instrukcija: "Tikrinant dyzelinio auto variklį, atidarykite bakelį, kur pilasi aušinimo skystis, jame neturi būti burbuliukų. Jei burbuliuoja - reiškia galvos ar tarpinės defektą. Ant laisvų apsukų gali nesimatyti, tai lėtai tempkite akseleratoriaus trosą ir žiūrėkite. Variklis turi dirbti gražiai be jokių papildomų garsų, lėtai spauskite akseleratorių ir klausykite. Taip pat atidarius dangtelį variklio, kur pilami tepalai, tepalų neturi taškyti ir kelti į viršų, tai reikštų, kad žiedam pabaiga, o tai, kad nėra kompresijos. Išskyrus atvejus, kai iškart po dangčiu stovi grandinė, pvz Mercedes Benz, ten ir turi taškyt, tai nuo grandinės. Dar - užsivest dyzelis turi iškart iš pirmo suktelėjimo ir užgest iškart tik išjungus". Aišku geriau "Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote in message news:gs238e$ou6$1@trimpas.omnitel.net... > Dazniausiai nuvaryti iki negalejimo. > > > "Germanas" <strudelis@mail.ru> wrote in message > news:gs1r0m$9hi$1@trimpas.omnitel.net... >>O ka galetumet pasalyt apie 1994-1996 m. iš Vokietijos atvarytų dyzeliu >>TDI bukle. Skelbimuose neretai rasoma, kad gera bukle ir panasiai, taciau >>kaip ten is tiesu yra, vienas dievas zino, kazkaip itartinai visvien >>atrodo. >> > > >