tikrai ne kompensatorius. bbzhino kas."storiau" nei kompensatorius, bet pakankamai ashtriai. Nebekreipiu demesio :) -- Dainius "Zah" <hash2o@mail.ru> wrote in message news:gploh0$5i9$1@trimpas.omnitel.net... > Nu tai sakau kad resursas ju 600K + :) Kompensatorius koks? > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:gpletn$ivm$1@trimpas.omnitel.net... >> pas mane varikly kazhkas caksi, 100kkm jau - ir px :). >> >> -- >> Dainius >> >> >> "Zah" <hash2o@mail.ru> wrote in message >> news:gple9r$hrg$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pridurt prie variklio, jokiu papildomu stuksenimu ir trinimosi netiretu >>> but >>> uzvedus, jei kazkas klaksi geriau atsisakyt. Neapsidziaug rades variantus >>> su >>> 160K km rida, nebuna, realei 300K+ seip tdi 81kW pagal vokeciu >>> taksistus >>> 600K ne lubos, ir tai kapitalke ~3000lt, arba naujas varilis ~ 1500 jei >>> naklystu >>> >>> "Zah" <hash2o@mail.ru> wrote in message >>> news:gple4p$hio$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ziuret kad nedauztas butu ir be rudziu, variklis tikrinamas labai >>>> lengvai, >>>> uzvedi salta, atidarai kamsti, jei puchia tiek kad kamstis nukrenta, tai >>>> eini kito, uzvedus galimas labai smulkus tik juodos spalvos dumelis >>>> (labai >>>> nedaug). Pagazuoji (kai kazkiek apsyla), turi gan greit apsukas rinkti. >>>> Jokiu dumu laisvai gazuojant neturetu but, ne jei tik iki kokiu 5k >>>> paspausi tai atsiras. Seip 81kW TDi yra pagal ekonomishkuma bei >>>> patvaruma >>>> ko gero geriausias is TDI renkantis 4 golfa. Pats variklis neturi >>>> mechaniniu problemu, turbina kaip ir visos kitos su kintama geo,etrija >>>> linke uzsiterst nuo salerkos ( nuimi pats, nuvezi i trubo servisa 110lt >>>> ir >>>> psio). Siulau paziuret Vimota.lt meistru telefonus kur rekomenduojami, >>>> tikrai zino ka daro zmones. Vilniuje golfukas kamsciuose rytiniose >>>> turetu >>>> max 7L imti, trasa 4.5 - 90km/h 5.2-110. Paziurek internete, kazkur >>>> maciau >>>> yra paveiksliukas golfo kur visi tarpai tarp kebulo detaliu surasyti mm. >>>> Pats rinkausi Tarp Golf 4, Bora, Passat, prisiziurejau tiek visokiu >>>> lavonu >>>> (Kaunas, Vilnius, Utena, Marijampole) ir galiausiai pasitaike 97 08 >>>> Passat >>>> 81kW Vilniuje kurio bukle kaip isoriskai ir technishkai buvo daug >>>> geresne >>>> nei tu kur ziurejau 99-98m ir benzus ir kitus 66 81 85 96kW TDI. Jau >>>> kokie >>>> 4 menesiai, tai knisa prota modulis vienas (biski aprimo, bet manau kad >>>> reikes keist ji artimiausiu laiku - ~650lt naujas) o visa kita cikipiki. >>>> Tai vat, sekmes ieskant tinkamo varianto :) >>>> >>>> "new" <new@new.lt> wrote in message >>>> news:gplcej$eem$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> gerai, dabar zinau ko noriu, tik kaip atrinkt kuris geras? gal kokiu >>>>> minciu? :)) >>>>> >>>>> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message >>>>> news:gpl3ap$t7p$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>6 pavaros totaliai px. jei pasiziuretum perdavimo skaicius, tai >>>>>>pamatytum >>>>>>kad 5 ir 6 deziu auksciausiu pavaru perdavimo santykiai daznai buna >>>>>>identiski :) >>>>>> >>>>>> >>>>>> "new" <new@new.lt> wrote in message >>>>>> news:gpl251$r0g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>o kiek kainuoja tas malonumas kai 85 kw sugenda? :) ir kaip kuro >>>>>>>sanaudos kazi 85kw lyginant su 81? jei ten 6 pavaros? >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gpl124$otb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> krizei labai gerai 1991 kokia nors mazdute eFke :) >>>>>>>> >>>>>>>> O jei ne krize.....81kW ir 85kW skiriasi kuro ipurshkimo sistemos. >>>>>>>> 81kW yra "kantresnis". >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> Dainius >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "new" <new@new.lt> wrote in message >>>>>>>> news:gpl001$n0p$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Sveiki, pradedu po truputi ziurineti golfa , gal kas gali >>>>>>>>> pakonsultuoti ar >>>>>>>>> apsviesti apie juos :) >>>>>>>>> jauciu kad noreciau TDI 1.9 tik kaip su tais kw? 81 ar 85 kw 6 >>>>>>>>> pavaru? ir i >>>>>>>>> ka seip atkreipti demesi renkantis? ir kokios ju realios kainos +- >>>>>>>>> siais >>>>>>>>> krizeis laikais? :) >>>>>>>>> >>>>>>>>> dekui >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> > >