Pridurt prie variklio, jokiu papildomu stuksenimu ir trinimosi netiretu but uzvedus, jei kazkas klaksi geriau atsisakyt. Neapsidziaug rades variantus su 160K km rida, nebuna, realei 300K+ seip tdi 81kW pagal vokeciu taksistus 600K ne lubos, ir tai kapitalke ~3000lt, arba naujas varilis ~ 1500 jei naklystu "Zah" <hash2o@mail.ru> wrote in message news:gple4p$hio$1@trimpas.omnitel.net... > Ziuret kad nedauztas butu ir be rudziu, variklis tikrinamas labai lengvai, > uzvedi salta, atidarai kamsti, jei puchia tiek kad kamstis nukrenta, tai > eini kito, uzvedus galimas labai smulkus tik juodos spalvos dumelis (labai > nedaug). Pagazuoji (kai kazkiek apsyla), turi gan greit apsukas rinkti. > Jokiu dumu laisvai gazuojant neturetu but, ne jei tik iki kokiu 5k > paspausi tai atsiras. Seip 81kW TDi yra pagal ekonomishkuma bei patvaruma > ko gero geriausias is TDI renkantis 4 golfa. Pats variklis neturi > mechaniniu problemu, turbina kaip ir visos kitos su kintama geo,etrija > linke uzsiterst nuo salerkos ( nuimi pats, nuvezi i trubo servisa 110lt ir > psio). Siulau paziuret Vimota.lt meistru telefonus kur rekomenduojami, > tikrai zino ka daro zmones. Vilniuje golfukas kamsciuose rytiniose turetu > max 7L imti, trasa 4.5 - 90km/h 5.2-110. Paziurek internete, kazkur maciau > yra paveiksliukas golfo kur visi tarpai tarp kebulo detaliu surasyti mm. > Pats rinkausi Tarp Golf 4, Bora, Passat, prisiziurejau tiek visokiu lavonu > (Kaunas, Vilnius, Utena, Marijampole) ir galiausiai pasitaike 97 08 Passat > 81kW Vilniuje kurio bukle kaip isoriskai ir technishkai buvo daug geresne > nei tu kur ziurejau 99-98m ir benzus ir kitus 66 81 85 96kW TDI. Jau kokie > 4 menesiai, tai knisa prota modulis vienas (biski aprimo, bet manau kad > reikes keist ji artimiausiu laiku - ~650lt naujas) o visa kita cikipiki. > Tai vat, sekmes ieskant tinkamo varianto :) > > "new" <new@new.lt> wrote in message > news:gplcej$eem$1@trimpas.omnitel.net... >> gerai, dabar zinau ko noriu, tik kaip atrinkt kuris geras? gal kokiu >> minciu? :)) >> >> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message >> news:gpl3ap$t7p$1@trimpas.omnitel.net... >>>6 pavaros totaliai px. jei pasiziuretum perdavimo skaicius, tai pamatytum >>>kad 5 ir 6 deziu auksciausiu pavaru perdavimo santykiai daznai buna >>>identiski :) >>> >>> >>> "new" <new@new.lt> wrote in message >>> news:gpl251$r0g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o kiek kainuoja tas malonumas kai 85 kw sugenda? :) ir kaip kuro >>>>sanaudos kazi 85kw lyginant su 81? jei ten 6 pavaros? >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:gpl124$otb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> krizei labai gerai 1991 kokia nors mazdute eFke :) >>>>> >>>>> O jei ne krize.....81kW ir 85kW skiriasi kuro ipurshkimo sistemos. >>>>> 81kW yra "kantresnis". >>>>> >>>>> -- >>>>> Dainius >>>>> >>>>> >>>>> "new" <new@new.lt> wrote in message >>>>> news:gpl001$n0p$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Sveiki, pradedu po truputi ziurineti golfa , gal kas gali >>>>>> pakonsultuoti ar >>>>>> apsviesti apie juos :) >>>>>> jauciu kad noreciau TDI 1.9 tik kaip su tais kw? 81 ar 85 kw 6 >>>>>> pavaru? ir i >>>>>> ka seip atkreipti demesi renkantis? ir kokios ju realios kainos +- >>>>>> siais >>>>>> krizeis laikais? :) >>>>>> >>>>>> dekui >>>>>> >>>>>> >>>> >>> >> >> > >