NM zhinok chia ant alkuninio. Su salyga, kad transmisiju perdavimai skiriasi, W12 ant ratu tu NM gausis turbut daugiau.... -- Dainius "IksEr" <robertas-trink@sap.lt> wrote in message news:gpien9$hv2$1@trimpas.omnitel.net... >O kam atkalbet? Teisingas pasirinkimas. Tik va klausimas del W12 variklio. > Visgi V10 TDI kazkaip patraukliau atrodo. 750 NM prie 2000 rpm turetu labiau > dziuginti nei 550 NM prie 3000 rpm pas W12 ir suteikti malonesni > "valinimo"jausma". Taip pat ir 313 AG prie 3700 rpm (V10) vs. 420 AG prie > 6000 rpm (W12). IMHO, W12 geriau tik autobanuose, kur reikia palaikyti > nuolatini dideli greiti (>200kmh). Mieste - vienareiksmiskai V10. > > Taip pat gali pasidairyt 4-sitzerio (kaip ir savo Daimlerio). > > Pries perkant ziuret, kad nebutu dauztas. Kaip per TopGear minejo, VW sefas > buvo inzinieriams neva uzdaves 10 salygu, kurias turiispildyti Fajetonas. > Viena is serijos "Kad kapotas nevibruotu net ir prie 300 km/h. Pats > supranti, kaip sitas dalykas atrodys, jei bus bent kiek stukteltas i prieki. > > Detaliu ir remonto kainos po Daimlerio neturetu nemaloniai stebinti, o ir > gauti jubus zymiai lengviau (Juta, Mioleris, Autopaslauga). Tiesa, didzioji > dalis pagal uzsakyma, tad kai kuriu daliu teks palaukti kokia savaitele :) > > S.Y. > XR > > "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message > news:gpe4t1$8jg$1@trimpas.omnitel.net... >> Uzsimaniau keist garbaus 10 metu amziaus sulaukusi Daimler'i i siek tiek >> naujesnio Phaeton'a. >> >> Buvau siandien apziuret 2003 metu modeli su W12 varikliu. Visai patiko, >> todel galvoju kita savaite varyt i Juta issamiai apziurai, nebent >> atkalbesit, kad nepirkciau :) O siaip domina viskas - nuo gamykliniu bugu >> (ir ka ziuret pries perkant) iki eksploatacijos kainu >> > >