Tema: Re: Atkalbekit
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-03-15 21:40:10
NM zhinok chia ant alkuninio. Su salyga, kad transmisiju perdavimai skiriasi, W12 ant ratu tu NM gausis turbut daugiau....

-- 
Dainius


"IksEr" <robertas-trink@sap.lt> wrote in message news:gpien9$hv2$1@trimpas.omnitel.net...
>O kam atkalbet? Teisingas pasirinkimas. Tik va klausimas del W12 variklio. 
> Visgi V10 TDI kazkaip patraukliau atrodo. 750 NM prie 2000 rpm turetu labiau 
> dziuginti nei 550 NM prie 3000 rpm pas W12 ir suteikti malonesni 
> "valinimo"jausma". Taip pat ir 313 AG prie 3700 rpm (V10) vs. 420 AG prie 
> 6000 rpm (W12). IMHO, W12 geriau tik autobanuose, kur reikia palaikyti 
> nuolatini dideli greiti (>200kmh). Mieste - vienareiksmiskai V10.
> 
> Taip pat gali pasidairyt 4-sitzerio (kaip ir savo Daimlerio).
> 
> Pries perkant ziuret, kad nebutu dauztas. Kaip per TopGear minejo, VW sefas 
> buvo inzinieriams neva uzdaves 10 salygu, kurias turiispildyti Fajetonas. 
> Viena is serijos "Kad kapotas nevibruotu net ir prie 300 km/h. Pats 
> supranti, kaip sitas dalykas atrodys, jei bus bent kiek stukteltas i prieki.
> 
> Detaliu ir remonto kainos po Daimlerio neturetu nemaloniai stebinti, o ir 
> gauti jubus zymiai lengviau (Juta, Mioleris, Autopaslauga). Tiesa, didzioji 
> dalis pagal uzsakyma, tad kai kuriu daliu teks palaukti kokia savaitele :)
> 
> S.Y.
> XR
> 
> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message 
> news:gpe4t1$8jg$1@trimpas.omnitel.net...
>> Uzsimaniau keist garbaus 10 metu amziaus sulaukusi Daimler'i i siek tiek 
>> naujesnio Phaeton'a.
>>
>> Buvau siandien apziuret 2003 metu modeli su W12 varikliu. Visai patiko, 
>> todel galvoju kita savaite varyt i Juta issamiai apziurai, nebent 
>> atkalbesit, kad nepirkciau :) O siaip domina viskas - nuo gamykliniu bugu 
>> (ir ka ziuret pries perkant) iki eksploatacijos kainu
>> 
> 
>