O kam atkalbet? Teisingas pasirinkimas. Tik va klausimas del W12 variklio. Visgi V10 TDI kazkaip patraukliau atrodo. 750 NM prie 2000 rpm turetu labiau dziuginti nei 550 NM prie 3000 rpm pas W12 ir suteikti malonesni "valinimo"jausma". Taip pat ir 313 AG prie 3700 rpm (V10) vs. 420 AG prie 6000 rpm (W12). IMHO, W12 geriau tik autobanuose, kur reikia palaikyti nuolatini dideli greiti (>200kmh). Mieste - vienareiksmiskai V10. Taip pat gali pasidairyt 4-sitzerio (kaip ir savo Daimlerio). Pries perkant ziuret, kad nebutu dauztas. Kaip per TopGear minejo, VW sefas buvo inzinieriams neva uzdaves 10 salygu, kurias turiispildyti Fajetonas. Viena is serijos "Kad kapotas nevibruotu net ir prie 300 km/h. Pats supranti, kaip sitas dalykas atrodys, jei bus bent kiek stukteltas i prieki. Detaliu ir remonto kainos po Daimlerio neturetu nemaloniai stebinti, o ir gauti jubus zymiai lengviau (Juta, Mioleris, Autopaslauga). Tiesa, didzioji dalis pagal uzsakyma, tad kai kuriu daliu teks palaukti kokia savaitele :) S.Y. XR "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:gpe4t1$8jg$1@trimpas.omnitel.net... > Uzsimaniau keist garbaus 10 metu amziaus sulaukusi Daimler'i i siek tiek > naujesnio Phaeton'a. > > Buvau siandien apziuret 2003 metu modeli su W12 varikliu. Visai patiko, > todel galvoju kita savaite varyt i Juta issamiai apziurai, nebent > atkalbesit, kad nepirkciau :) O siaip domina viskas - nuo gamykliniu bugu > (ir ka ziuret pries perkant) iki eksploatacijos kainu >