Tema: Re: Atkalbekit
Autorius: IksEr
Data: 2009-03-15 10:36:57
O kam atkalbet? Teisingas pasirinkimas. Tik va klausimas del W12 variklio.
Visgi V10 TDI kazkaip patraukliau atrodo. 750 NM prie 2000 rpm turetu labiau
dziuginti nei 550 NM prie 3000 rpm pas W12 ir suteikti malonesni
"valinimo"jausma". Taip pat ir 313 AG prie 3700 rpm (V10) vs. 420 AG prie
6000 rpm (W12). IMHO, W12 geriau tik autobanuose, kur reikia palaikyti
nuolatini dideli greiti (>200kmh). Mieste - vienareiksmiskai V10.

Taip pat gali pasidairyt 4-sitzerio (kaip ir savo Daimlerio).

Pries perkant ziuret, kad nebutu dauztas. Kaip per TopGear minejo, VW sefas
buvo inzinieriams neva uzdaves 10 salygu, kurias turiispildyti Fajetonas.
Viena is serijos "Kad kapotas nevibruotu net ir prie 300 km/h. Pats
supranti, kaip sitas dalykas atrodys, jei bus bent kiek stukteltas i prieki.

Detaliu ir remonto kainos po Daimlerio neturetu nemaloniai stebinti, o ir
gauti jubus zymiai lengviau (Juta, Mioleris, Autopaslauga). Tiesa, didzioji
dalis pagal uzsakyma, tad kai kuriu daliu teks palaukti kokia savaitele :)

S.Y.
XR