Tema: Re: 66 kW vs 77 kW
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-03-12 08:31:51
shiaip tai manau keichia. Jei daviklio reakcijos laikas pasidares ne 0.2s, o link 1s, bent jau B5, kompas klaidos tikrai nemes. O variklio reakcijos garantuotai  pasidarys gumines. Beje, kaip tik shiandien atkreipiau i tai demesi. Zhinai, jokio esminio skirtumo nuo benzinines troikes su panashia deklaruota galia. Tiesiog, prie kitokiu apsuku vyksta veiksmas :). Aishku, jei tu lygini su GTI golfu, tada taip, tragedija tas senas AFN'as :).

--
Dainius