shiaip tai manau keichia. Jei daviklio reakcijos laikas pasidares ne 0.2s, o link 1s, bent jau B5, kompas klaidos tikrai nemes. O variklio reakcijos garantuotai pasidarys gumines. Beje, kaip tik shiandien atkreipiau i tai demesi. Zhinai, jokio esminio skirtumo nuo benzinines troikes su panashia deklaruota galia. Tiesiog, prie kitokiu apsuku vyksta veiksmas :). Aishku, jei tu lygini su GTI golfu, tada taip, tragedija tas senas AFN'as :). -- Dainius "md" <md@namie.org> wrote in message news:gpa7vl$k3n$1@trimpas.omnitel.net... > Nu tai as suprantu ka tu nori pasakyti, bet tai nekeicia esmes. Jeigu ten > butu kokie dideli neatitikimai - kompas mestu klaidas, o mazi neatitikimai > nesalygoja radikaliu pokyciu. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:gp8vmf$n6k$1@trimpas.omnitel.net... >> Dar karta, ish leto. >> >> Nevazhiave mes nei vienas su tuo 81kW, tik su tuo, kas ish ju like. Todel >> nelabai yra ka lygint. Va pas mane. Neturejau ka veikt, praploviau >> carbcleaner'iu oro srauto matuokle (beje, neoriginalia ir klausimas ar >> turinchia tokias pachias charakteristikas). Pagerejo. Idejus nauja, turbut >> pasidarytu dar geriau. Turbina akivaizdzhiai reikia "skalbt" - tikrai >> pageretu. Turbinos valdymo aktuatorius - klausimas ar nekiauras ir ar >> veikia kaip priklauso. Kolektoriu pilnas suodziu. Slegio davikliai xz >> kokio stovio Tai prie ko chia programavimas, jei visa gelezhis veikia ne >> taip kaip priklauso? >> Shiaip ne su vienu esu vazhiaves......ir visi vazhiuoja skirtingai :). >> >> -- >> Dainius >> >> >> "md" <md@namie.org> wrote in message >> news:gp8fts$4l1$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na cia kitas klausimas. Tiesiog norejau pasakyti, kad tai absoliuciai >>> skirtingi varikliai bent jau programavimo prasme. Kubaturu nelyginau, >>> kuro >>> tiekimo sistema labai skiriasi, speju, kad ir turbinos ne tos pacios >>> eina. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:gp8e3j$30p$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu tai sakau, nes 3x naujesnis. >>>> >>>> viskas tas pats galioja AFN'ui. Tik kai turim egempliorius, >>>> vyniojanchius >>>> antra puse milijono, su uzhkerpejusiomis turbomis, pavargusiais ir >>>> laginanchiais davikliais, suodzhius prikepusiais isiurbimo kolektoriais >>>> ir >>>> sudegusiais ishmetimais - nu tai ir turim ka turim. Tu tikrai tiki, kad >>>> tas 77kW nuvazhiaves ~500kkm (jei nuvazhiuos!!!) bus toks pat zhvalus >>>> kaip >>>> ir po 20kkm? >>>> >>>> -- >>>> Dainius >>>> >>>> >>>> "md" <md@namie.org> wrote in message >>>> news:gp8d0f$1vn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tiesiog vaziavimas su 77kW jau yra kazkas panasaus i vaziavima benzinu, >>>>> isskyrus trauka prie dideliu apsuku. Charakteristika iki kokiu 4k lygi, >>>>> be >>>>> dideliu duobiu ir pakilimu. >>>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gp867u$r3u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kuo jis taip geresnis uzh 81kW? Kad 3x naujesnis? >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Dainius >>>>>> >>>>>> >>>>>> "md" <md@namie.org> wrote in message >>>>>> news:gp6df1$eip$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Imk 77kW ir nesuk galvos, su anos generacijos TDI(66kW, 81kW) net >>>>>>> nesilygina. Tai yra kaip dangus ir zeme. >>>>>>> >>>>>>> "LJ" <sioks@toks.lt> wrote in message >>>>>>> news:gp5j2a$5so$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Kuo skiriasi Golfas V TDI 66kW nuo 77kW varianto, neskaitant kW/Nm? >>>>>>>> Gal >>>>>>>> yra kokiu technologiniu skirtumu, ar tik kompo programa? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> LJ >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >