Tema: Re: 66 kW vs 77 kW
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-03-11 20:25:19
Dar karta, ish leto.

Nevazhiave mes nei vienas su tuo 81kW, tik su tuo, kas ish ju like. Todel nelabai yra ka lygint. Va pas mane. Neturejau ka veikt, praploviau carbcleaner'iu oro srauto matuokle (beje, neoriginalia ir klausimas ar turinchia tokias pachias charakteristikas). Pagerejo. Idejus nauja, turbut pasidarytu dar geriau. Turbina akivaizdzhiai reikia "skalbt" - tikrai pageretu. Turbinos valdymo aktuatorius - klausimas ar nekiauras ir ar veikia kaip priklauso. Kolektoriu pilnas suodziu. Slegio davikliai xz kokio stovio Tai prie ko chia programavimas, jei visa gelezhis veikia ne taip kaip priklauso?
Shiaip ne su vienu esu vazhiaves......ir visi vazhiuoja skirtingai :).

--
Dainius