Tai ijungi R prie tusciu ir jei masina nevaziuoja reik paspaust gaza - gali buti kad sukils slegis ir ijunks ta begi su smugiu. "tranzoo" wrote in message news:j6mjcr$rgd$1@trimpas.omnitel.net... jei geria pamenu, tai N->R jungiasi tik prie laisvu apsuku. -- T "dzonis" <nke230@one.lt> wrote in message news:j6mget$nsg$1@trimpas.omnitel.net... > Oi nebutinai. > Kol salti tepala slegis didesnis ir jungia ta begi, pakaitus suskysteja > tepalas ir ate - nebeuztenka slegio. > Aisku pradet reiktu nuo tepalu keitimo. > > O kai nejungia atbulinio ir davus gazo nejungia su smugiu ? > Bandyti kur nera masinu arti ar medziu :) > > "Žvejoklis" wrote in message news:j6mec8$kok$1@trimpas.omnitel.net... > > Turėjau panašių bėdų. Tepalų keitimas čia nepadeda. Variantai tik du. > 1. Solenoidai > 2. Dėžės kompas > > > > "vaidas100" <vaidas100.stabdomspama.@gmail.com> wrote in message > news:j6h6at$2gq$1@trimpas.omnitel.net... >> Po mašinos pastovėjimo bent valandą viskas OK. >> Mašina pati be gazo ropoja į kalną. >> O nuvažiavus kokius 10-20 km dingsta atbulinis bėgis. >> Ta prasme atbulinis pasidaro kaip neutralus. >> Į priekį viskas OK. >> >> Mašina 2002.10 Seat Alhambra 1,9 TDI 85 kW. >> Greičių dėžė triptronikas 5 bėgiai? >> Nupirkau ją su ~85kkm. >> Dabar ~186kkm ir jokių tepalų ir filtrų greičių dėžėje nekeičiau. >> Kas buvo iki manęs nieko nežinau. >> Prieš ~10kkm buvo keistas greičių dėžės hidraulinis valdymas už 1,5 kLt. >> >> Ar gali būti dar kažkokių kitų stebūklingų priežasčių apart pačios >> greičių dėžės gedimo? :) >> >> Kiek aš pats sufantazuoju tai tepale matyt plaukioja ant dugno koksnors >> š... ir pavažiavus jis kažką užkemša? >> >> Gal kas atmintinai žino kiek kainuoja filtras, tepalai ir jų pakeitimas? >> >> >> >> p.s. atbulinis man ištikro nelabai reikalingas - išmokau planuot keliones >> po miestą ir be jo :D >> Bet ant nosies technikinę reiks praeit tai jaučiu, kad gali jo prireikt >> :) >> >