kosmonautai VW centras. 507 taigi longlife'as su FAP'u... kaip jau rašė, 505.01. Bile ko nepilk, gali nepatikt varikliui.... On 08/28/2011 09:10 PM, rimantas wrote: > kokius tepalus rekomenduotumet tokiems varikliams ? > norëjau ir planavau supilti castrol 10w-40 diesel , bet ant baikos > paklausus vw centre kokius reiketu pilti tai uzprotestavo toki pasirinkima > ir pasakë kad reikia pilti 504 ir 507 specifikacijas atitimkancius tepalus o > t.y. 0w-30 ir 5w30 ir tik blogiausiu atveju 502 specifikaciju tepalus t.y. > 5w-40 > ir vis delto ar didele tragedija bus jei supilsiu castrol 10w-40 > ka jus piltumet auto 2001m greitai perkops 200Kkm > "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message > news:j3ddgr$p67$1@trimpas.omnitel.net... >> èia ne reno peþo, viskas daugiau maþiau atsisuka. Vaþiuoklë px. Varikliai >> OK, purkðtukø sako lauþynuose nelabai kam reikia ðitø. Su 2.0TDI >> purkðtukais blogiau. >> >> On 08/28/2011 12:11 AM, Gudrutis Jonas wrote: >>> savaiutgali ziurejau viena masina - VW Bora 1.9 85kw PD - parveziavus is >>> Svedijos, rida tikra 260Kkm - viskas kaip ir normaliai - variklis dirba >>> graziai, laisvos apsukos stabilios, na siek tiek barska vaziuokle (bet ji >>> nebrangi?) + ant galinio dangcio kelios smulkes rudeles... tai kaip ir >>> viskas butu +-, tik kaip tie PD varikliai - labai brangus ju purkstukai >>> ir >>> remontas ? ilgai jie laiko.. ? siaip pazystamas gasdina kad va is >>> Svedijos, >>> tai jokiu varztu neatsuksi, viskas bus uzpuve... nors kita vertus draugas >>> vasara gryzo su norvegiska A6, ja tvarkesi pats cia (is automato i >>> mechana >>> dare+vaziukle) tai nebuvo kazko tokio kad truktu varztai ar visai uzpuve >>> >>> >> > >