kokius tepalus rekomenduotumet tokiems varikliams ? norėjau ir planavau supilti castrol 10w-40 diesel , bet ant baikos paklausus vw centre kokius reiketu pilti tai uzprotestavo toki pasirinkima ir pasakė kad reikia pilti 504 ir 507 specifikacijas atitimkancius tepalus o t.y. 0w-30 ir 5w30 ir tik blogiausiu atveju 502 specifikaciju tepalus t.y. 5w-40 ir vis delto ar didele tragedija bus jei supilsiu castrol 10w-40 ka jus piltumet auto 2001m greitai perkops 200Kkm "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:j3ddgr$p67$1@trimpas.omnitel.net... > čia ne reno pežo, viskas daugiau mažiau atsisuka. Važiuoklė px. Varikliai > OK, purkštukų sako laužynuose nelabai kam reikia šitų. Su 2.0TDI > purkštukais blogiau. > > On 08/28/2011 12:11 AM, Gudrutis Jonas wrote: >> savaiutgali ziurejau viena masina - VW Bora 1.9 85kw PD - parveziavus is >> Svedijos, rida tikra 260Kkm - viskas kaip ir normaliai - variklis dirba >> graziai, laisvos apsukos stabilios, na siek tiek barska vaziuokle (bet ji >> nebrangi?) + ant galinio dangcio kelios smulkes rudeles... tai kaip ir >> viskas butu +-, tik kaip tie PD varikliai - labai brangus ju purkstukai >> ir >> remontas ? ilgai jie laiko.. ? siaip pazystamas gasdina kad va is >> Svedijos, >> tai jokiu varztu neatsuksi, viskas bus uzpuve... nors kita vertus draugas >> vasara gryzo su norvegiska A6, ja tvarkesi pats cia (is automato i >> mechana >> dare+vaziukle) tai nebuvo kazko tokio kad truktu varztai ar visai uzpuve >> >> >