Siaip tai nezinau koks cia motoras (nezinau kur paziureti?) Bet maciau kad yra vakumu valdomas voztuvas ant to vamzdelio) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ipmddj$tut$2@trimpas.omnitel.net... > jei 1Z, tai gali glusint ramiai, sklendziu jokiu nera > > On 05/02/2011 04:53 PM, rokis wrote: >> Dainiusai, o sitam modeliui sita eko galima uzglusinti? Kazkur praleidzia >> dumus tas vamzdelis :( >> Ir ar yra situose varikliuose , oro paemimo kolektoriuje kokia nors >> sklende, >> kuri darinetusi tam tikru metu? Nes pastebejau ,kad variklio garsas >> kartais >> pasikeici. Atsiranda toks primenantis kriokima :D . Siaip toki idomu >> garsa >> teke girdeti daugelyje pasatuose su TDI motoru. >> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:ipkajo$aim$1@trimpas.omnitel.net... >>> kiek matuoklė rodo trečia pavara, 3krpm, gazas dugnas? >>> >>> >>> On 05/01/2011 09:44 PM, Arnas wrote: >>>> 1.9 tdy 66kw, 1996m nu nevalina juodai. Motore klaidu ner, oro >>>> matuokles >>>> parodymai keichias, absoliutinis slegis prie 2000rpm buna 1.2bar, prie >>>> 3000 ar net daugiau max uzhkyla iki ~1.9 bar, tai taip ir jauchias kad >>>> prie 2000rpm ishvis nevalit nors turetu. >>>> Skyliu berods nera, shlangos jokios atrodo nenusimovusios, buvo ish oro >>>> filtro kazhkoke shlangute nusimovus bet ja uzhmovus atgal nieks >>>> nepasikeite, o uzhkimshus ja ishvis net su laisva pavara sunkiai >>>> apsukos >>>> kyla, ten kazhkas su EGR susije tikriausiai? Oro srauto matuokles >>>> duomenys keichias berods normaliai, kai daugiau baru didesny ir >>>> praejusy >>>> srauta rodo, matyt jin gera? tai kas gali but cia uzhlinke? turbas? >>> >>> >> >> >> >