Tema: Re: Vakumas?
Autorius: viskas.bus.gerai
Data: 2011-04-16 21:29:08
As va siandien besikrapstydamas radau vakumo slangele, ta kuri su
klapanum is kolektoriaus i vakumini stiprintuva eina, itrukusia, kai
pajudini lyg snypscia, nors as ja neseniai palyginus pakeites buvau ir
pozymiai anksciau isvardinti niekur nedingdavo. Gal siaip sutapimas.
Pakeisiu tada paziuresiu ar kas pageres. Gal sakau tas klaponas blogas
gali buti, nesinori to vakuminio stiprintuvo taip iskarto pulti i srota
ieskoti.