Tema: Re: Passat CC +/-
Autorius: E.D.
Data: 2011-04-13 16:15:46
Tikrai taip, Passat CC eina su DSG deze.
Veikimas labai malonus ir, atrodo, visai racionalus.
Pats taip pat vaziavau su 1.8 TSI DSG.

On 2011.04.13 11:01, TranZOO wrote:
> kiek as zinau - automatines deziu i passat cc nemontavo. visos tik dsg - kas
> yra robotizuota dvieju sankabu mechanika. jos veikimas yra superinis.
>
> --
> T
>
> "Herkus"<h@h.lt>  wrote in message news:io3l9o$np8$1@trimpas.omnitel.net...
>> vaziavau su turbo+automatas. jautesi tam tikra pauze tarp tapkes numynimo
>> ir spurtavimo. galbut del turbinos. bet vistiek klausimas idomus - kaip
>> automatines dezes veikimas?
>>
>> ir beje dekui uz issamu aprasyma:)
>>
>> p.s. pasigedau rankenu ant lubu:/
>>
>>
>> 2011.04.13 10:45, E.D. rase:
>>> Pastaruoju metu aplinkoje atsirado keletas CC. Tad tokie pirmi
>>> pastebejimai per trumpa ne visai tiesiogines pazinties laika:
>>>
>>> Su paprastu Passat'u (B6) islaikyta stilistika isores ir salono dizaino.
>>> Taciau kebulas jau kitoks - VW teigia, kad tai 4 duru kupe.
>>> Lyginant su B6, Passat CC vaziuokle yra zemesne ir standesne (neva tai
>>> su pretenzijom i geresni valdomuma).
>>> Ratlankiai tinka pradedant nuo 17 coliu, nes naudojami didesni, nei
>>> iprastam Passat'e stabdziu diskai ir atitinkamai supportai.
>>> Dureles lyginant su Passat'u, pas CC yra be stiklo remo.
>>> Stogas gale, palyginus su B6, pas CC zemeja gana zenkliai ir aukstesnio
>>> ugio zmones gale liecia lubas, o jei ir neliecia lubu, tai vis tiek
>>> tenka palenkti galva, jei nori ziuret pro sonini langa, nes soninis
>>> stogo krastas yra pakankamai zemai "uzlenktas".
>>> Standartineje komplektacijoje gale yra dvi sedimos vietos, o tarp ju -
>>> plastikine konsole su uzdengiamom dezutem/padekliukais/stikliniu
>>> laikikliais. Vientisa triviete galine sedyne uzsakoma papildomai, nors
>>> kita vertus, 3-ms zmonems ten vietos tikrai permaza.
>>> Priekyje viskas OK erdves pilna. Palyginus su B6, vairuotojo ir keleivio
>>> sedynes yra arciau automobilio vidurio (nors pastebet tai sunku), todel
>>> atrodo, kad daugiau vietos i ploti. Del tokios sedyniu pozicijos
>>> keiciasi ir vairavimo pojutis lyginant su paprastu Passat'u.
>>> Na ir CC paskirtis yra kitokia, nei paprasto Passat'o sedano kebulu, jau
>>> nesnekant apie Universala.
>>> Siaip, sakyciau, CC labiau "draiveriskas" automobilis, nei paprastas
>>> Passat. Taciau jei dazniau tenka vezti keleivius gale ar norisi minkstos
>>> "vaziuokles", tai paprastas Passat'as labiau tinka.
>>>
>>> Kas del eksploatacijos, tai pasakyt beveik neturiu ka, nes kol kas
>>> permaza patirtis eksploatuojant.
>>>
>>> P.S. Kas parasyta auksciau - asmenine nuomone pasisemta is asmenines
>>> patirties ir i absoliucia tiesa nepretenduoja. Jokiu asmeniniu interesu
>>> VW "prastumime" neturiu.
>>>
>>>
>>> On 2011.04.13 08:57, TranZOO wrote:
>>>> as tik testdraivinau. nors teoriskai tas pas kas ir paprastas pasatas,
>>>> bet
>>>> kazkaip sugebejo ji padaryt, kad jaustusi visiskai kitaip. tiekejas
>>>> vienas
>>>> vazineja - dar nieks nebuvo sugede. as uz.
>>>>
>>>> --
>>>> T
>>>>
>>>> "Herkus"<h@h.lt>  wrote in message
>>>> news:io1s45$o81$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Yr vazinejanciu? Trumpai isokus salono kokybe atrodo nebloga, trumpais
>>>>> atstumais pavazinejau - atrodo nieko, bet tikram ispudziui reik laiko.
>>>>
>>>>
>>
>
>