Tikrai taip, Passat CC eina su DSG deze. Veikimas labai malonus ir, atrodo, visai racionalus. Pats taip pat vaziavau su 1.8 TSI DSG. On 2011.04.13 11:01, TranZOO wrote: > kiek as zinau - automatines deziu i passat cc nemontavo. visos tik dsg - kas > yra robotizuota dvieju sankabu mechanika. jos veikimas yra superinis. > > -- > T > > "Herkus"<h@h.lt> wrote in message news:io3l9o$np8$1@trimpas.omnitel.net... >> vaziavau su turbo+automatas. jautesi tam tikra pauze tarp tapkes numynimo >> ir spurtavimo. galbut del turbinos. bet vistiek klausimas idomus - kaip >> automatines dezes veikimas? >> >> ir beje dekui uz issamu aprasyma:) >> >> p.s. pasigedau rankenu ant lubu:/ >> >> >> 2011.04.13 10:45, E.D. rase: >>> Pastaruoju metu aplinkoje atsirado keletas CC. Tad tokie pirmi >>> pastebejimai per trumpa ne visai tiesiogines pazinties laika: >>> >>> Su paprastu Passat'u (B6) islaikyta stilistika isores ir salono dizaino. >>> Taciau kebulas jau kitoks - VW teigia, kad tai 4 duru kupe. >>> Lyginant su B6, Passat CC vaziuokle yra zemesne ir standesne (neva tai >>> su pretenzijom i geresni valdomuma). >>> Ratlankiai tinka pradedant nuo 17 coliu, nes naudojami didesni, nei >>> iprastam Passat'e stabdziu diskai ir atitinkamai supportai. >>> Dureles lyginant su Passat'u, pas CC yra be stiklo remo. >>> Stogas gale, palyginus su B6, pas CC zemeja gana zenkliai ir aukstesnio >>> ugio zmones gale liecia lubas, o jei ir neliecia lubu, tai vis tiek >>> tenka palenkti galva, jei nori ziuret pro sonini langa, nes soninis >>> stogo krastas yra pakankamai zemai "uzlenktas". >>> Standartineje komplektacijoje gale yra dvi sedimos vietos, o tarp ju - >>> plastikine konsole su uzdengiamom dezutem/padekliukais/stikliniu >>> laikikliais. Vientisa triviete galine sedyne uzsakoma papildomai, nors >>> kita vertus, 3-ms zmonems ten vietos tikrai permaza. >>> Priekyje viskas OK erdves pilna. Palyginus su B6, vairuotojo ir keleivio >>> sedynes yra arciau automobilio vidurio (nors pastebet tai sunku), todel >>> atrodo, kad daugiau vietos i ploti. Del tokios sedyniu pozicijos >>> keiciasi ir vairavimo pojutis lyginant su paprastu Passat'u. >>> Na ir CC paskirtis yra kitokia, nei paprasto Passat'o sedano kebulu, jau >>> nesnekant apie Universala. >>> Siaip, sakyciau, CC labiau "draiveriskas" automobilis, nei paprastas >>> Passat. Taciau jei dazniau tenka vezti keleivius gale ar norisi minkstos >>> "vaziuokles", tai paprastas Passat'as labiau tinka. >>> >>> Kas del eksploatacijos, tai pasakyt beveik neturiu ka, nes kol kas >>> permaza patirtis eksploatuojant. >>> >>> P.S. Kas parasyta auksciau - asmenine nuomone pasisemta is asmenines >>> patirties ir i absoliucia tiesa nepretenduoja. Jokiu asmeniniu interesu >>> VW "prastumime" neturiu. >>> >>> >>> On 2011.04.13 08:57, TranZOO wrote: >>>> as tik testdraivinau. nors teoriskai tas pas kas ir paprastas pasatas, >>>> bet >>>> kazkaip sugebejo ji padaryt, kad jaustusi visiskai kitaip. tiekejas >>>> vienas >>>> vazineja - dar nieks nebuvo sugede. as uz. >>>> >>>> -- >>>> T >>>> >>>> "Herkus"<h@h.lt> wrote in message >>>> news:io1s45$o81$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Yr vazinejanciu? Trumpai isokus salono kokybe atrodo nebloga, trumpais >>>>> atstumais pavazinejau - atrodo nieko, bet tikram ispudziui reik laiko. >>>> >>>> >> > >