Tema: Re: Passat CC +/-
Autorius: TranZOO
Data: 2011-04-13 11:09:13
kiek as zinau - automatines deziu i passat cc nemontavo. visos tik dsg - kas 
yra robotizuota dvieju sankabu mechanika. jos veikimas yra superinis.

--
T

"Herkus" <h@h.lt> wrote in message news:io3l9o$np8$1@trimpas.omnitel.net...
> vaziavau su turbo+automatas. jautesi tam tikra pauze tarp tapkes numynimo 
> ir spurtavimo. galbut del turbinos. bet vistiek klausimas idomus - kaip 
> automatines dezes veikimas?
>
> ir beje dekui uz issamu aprasyma:)
>
> p.s. pasigedau rankenu ant lubu:/
>
>
> 2011.04.13 10:45, E.D. rase:
>> Pastaruoju metu aplinkoje atsirado keletas CC. Tad tokie pirmi
>> pastebejimai per trumpa ne visai tiesiogines pazinties laika:
>>
>> Su paprastu Passat'u (B6) islaikyta stilistika isores ir salono dizaino.
>> Taciau kebulas jau kitoks - VW teigia, kad tai 4 duru kupe.
>> Lyginant su B6, Passat CC vaziuokle yra zemesne ir standesne (neva tai
>> su pretenzijom i geresni valdomuma).
>> Ratlankiai tinka pradedant nuo 17 coliu, nes naudojami didesni, nei
>> iprastam Passat'e stabdziu diskai ir atitinkamai supportai.
>> Dureles lyginant su Passat'u, pas CC yra be stiklo remo.
>> Stogas gale, palyginus su B6, pas CC zemeja gana zenkliai ir aukstesnio
>> ugio zmones gale liecia lubas, o jei ir neliecia lubu, tai vis tiek
>> tenka palenkti galva, jei nori ziuret pro sonini langa, nes soninis
>> stogo krastas yra pakankamai zemai "uzlenktas".
>> Standartineje komplektacijoje gale yra dvi sedimos vietos, o tarp ju -
>> plastikine konsole su uzdengiamom dezutem/padekliukais/stikliniu
>> laikikliais. Vientisa triviete galine sedyne uzsakoma papildomai, nors
>> kita vertus, 3-ms zmonems ten vietos tikrai permaza.
>> Priekyje viskas OK erdves pilna. Palyginus su B6, vairuotojo ir keleivio
>> sedynes yra arciau automobilio vidurio (nors pastebet tai sunku), todel
>> atrodo, kad daugiau vietos i ploti. Del tokios sedyniu pozicijos
>> keiciasi ir vairavimo pojutis lyginant su paprastu Passat'u.
>> Na ir CC paskirtis yra kitokia, nei paprasto Passat'o sedano kebulu, jau
>> nesnekant apie Universala.
>> Siaip, sakyciau, CC labiau "draiveriskas" automobilis, nei paprastas
>> Passat. Taciau jei dazniau tenka vezti keleivius gale ar norisi minkstos
>> "vaziuokles", tai paprastas Passat'as labiau tinka.
>>
>> Kas del eksploatacijos, tai pasakyt beveik neturiu ka, nes kol kas
>> permaza patirtis eksploatuojant.
>>
>> P.S. Kas parasyta auksciau - asmenine nuomone pasisemta is asmenines
>> patirties ir i absoliucia tiesa nepretenduoja. Jokiu asmeniniu interesu
>> VW "prastumime" neturiu.
>>
>>
>> On 2011.04.13 08:57, TranZOO wrote:
>>> as tik testdraivinau. nors teoriskai tas pas kas ir paprastas pasatas,
>>> bet
>>> kazkaip sugebejo ji padaryt, kad jaustusi visiskai kitaip. tiekejas
>>> vienas
>>> vazineja - dar nieks nebuvo sugede. as uz.
>>>
>>> --
>>> T
>>>
>>> "Herkus"<h@h.lt> wrote in message
>>> news:io1s45$o81$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Yr vazinejanciu? Trumpai isokus salono kokybe atrodo nebloga, trumpais
>>>> atstumais pavazinejau - atrodo nieko, bet tikram ispudziui reik laiko.
>>>
>>>
>