kiek as zinau - automatines deziu i passat cc nemontavo. visos tik dsg - kas yra robotizuota dvieju sankabu mechanika. jos veikimas yra superinis. -- T "Herkus" <h@h.lt> wrote in message news:io3l9o$np8$1@trimpas.omnitel.net... > vaziavau su turbo+automatas. jautesi tam tikra pauze tarp tapkes numynimo > ir spurtavimo. galbut del turbinos. bet vistiek klausimas idomus - kaip > automatines dezes veikimas? > > ir beje dekui uz issamu aprasyma:) > > p.s. pasigedau rankenu ant lubu:/ > > > 2011.04.13 10:45, E.D. rase: >> Pastaruoju metu aplinkoje atsirado keletas CC. Tad tokie pirmi >> pastebejimai per trumpa ne visai tiesiogines pazinties laika: >> >> Su paprastu Passat'u (B6) islaikyta stilistika isores ir salono dizaino. >> Taciau kebulas jau kitoks - VW teigia, kad tai 4 duru kupe. >> Lyginant su B6, Passat CC vaziuokle yra zemesne ir standesne (neva tai >> su pretenzijom i geresni valdomuma). >> Ratlankiai tinka pradedant nuo 17 coliu, nes naudojami didesni, nei >> iprastam Passat'e stabdziu diskai ir atitinkamai supportai. >> Dureles lyginant su Passat'u, pas CC yra be stiklo remo. >> Stogas gale, palyginus su B6, pas CC zemeja gana zenkliai ir aukstesnio >> ugio zmones gale liecia lubas, o jei ir neliecia lubu, tai vis tiek >> tenka palenkti galva, jei nori ziuret pro sonini langa, nes soninis >> stogo krastas yra pakankamai zemai "uzlenktas". >> Standartineje komplektacijoje gale yra dvi sedimos vietos, o tarp ju - >> plastikine konsole su uzdengiamom dezutem/padekliukais/stikliniu >> laikikliais. Vientisa triviete galine sedyne uzsakoma papildomai, nors >> kita vertus, 3-ms zmonems ten vietos tikrai permaza. >> Priekyje viskas OK erdves pilna. Palyginus su B6, vairuotojo ir keleivio >> sedynes yra arciau automobilio vidurio (nors pastebet tai sunku), todel >> atrodo, kad daugiau vietos i ploti. Del tokios sedyniu pozicijos >> keiciasi ir vairavimo pojutis lyginant su paprastu Passat'u. >> Na ir CC paskirtis yra kitokia, nei paprasto Passat'o sedano kebulu, jau >> nesnekant apie Universala. >> Siaip, sakyciau, CC labiau "draiveriskas" automobilis, nei paprastas >> Passat. Taciau jei dazniau tenka vezti keleivius gale ar norisi minkstos >> "vaziuokles", tai paprastas Passat'as labiau tinka. >> >> Kas del eksploatacijos, tai pasakyt beveik neturiu ka, nes kol kas >> permaza patirtis eksploatuojant. >> >> P.S. Kas parasyta auksciau - asmenine nuomone pasisemta is asmenines >> patirties ir i absoliucia tiesa nepretenduoja. Jokiu asmeniniu interesu >> VW "prastumime" neturiu. >> >> >> On 2011.04.13 08:57, TranZOO wrote: >>> as tik testdraivinau. nors teoriskai tas pas kas ir paprastas pasatas, >>> bet >>> kazkaip sugebejo ji padaryt, kad jaustusi visiskai kitaip. tiekejas >>> vienas >>> vazineja - dar nieks nebuvo sugede. as uz. >>> >>> -- >>> T >>> >>> "Herkus"<h@h.lt> wrote in message >>> news:io1s45$o81$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Yr vazinejanciu? Trumpai isokus salono kokybe atrodo nebloga, trumpais >>>> atstumais pavazinejau - atrodo nieko, bet tikram ispudziui reik laiko. >>> >>> >