Tema: Re: problemos su elektra B5
Autorius: bomanz
Data: 2011-03-03 18:07:48
donald wrote:
> siaip idomu ar yra nors vienas sukurenes savo generatoriu, ar tik gandai
> baisus vaiksto ?

Buvo čia skundų, kad davė prirūkyt ir generatoriaus tiltelis numirė. Manualai
šiaip rašo, kad užvedimo metu donoras turi būti užkurtas. Mano kuklia nuomone
jei užvedimo metu donoro negazuoti nieko sveikam generatoriui nenutiks. Jei
generatorius leisgyvis, tada ir šiaip kada kai donoro akumuliatorius bus nusėdęs
gali užsilenkti.

Ko tikrai negalima daryti- tai užvedinėti su atjungtu užvedamos mašinos akumu.