Kadangi man niekas neatsake, rodau gerą pavyzdį ir bandysiu patarti. Maniskiam B3 Passatui visiskai numirus akumui ne is karto pavyksta startuoti prijungus donoro akuma, nes dar siek tiek laiko (kazkur 5 min) reikia signalizacijai pabusti- prisitaikyti taip sakant.. Zodziu palaikyti su prijungtu donoro akumu ir po kazkiek laiko ijungus- isjungus signalizacija bandyti kurti. Gal toks pastebejimas pades tau. "Stork" <nera@nera.lt> wrote in message news:iknv8g$46q$1@trimpas.omnitel.net... > Ar negali but, jei zuves visiskai esamas akumas isorinis gali padet, tik > atjungus masinos akuma? Cia gal toks kvailas pamastymas.... > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:iknrl6$t25$4@trimpas.omnitel.net... >>o laidus is MaGsimos naudojot? Nes problema greiciausiai juose. >> >> On 03/03/2011 09:38 AM, Algis S. wrote: >>> VW Passat B5 2.5 TDI, jame esantis akumas nuduso ( matyt del neisjungtos >>> signalizacijos ilga laika). Pajungus isorini gera akuma, ijungus degima >>> tik >>> tarska relyte, net signalas neveikia. Kokia gali buti priezastis? Ar >>> uzkirmijes kontaktas kazkur elektros grandines pacioje pradzioje einant >>> nuo >>> akumo? Vasara butu paprasciau, dabar kazkaip noretusi patarimu, kad >>> galima >>> butu greiciau susitvarkyti... >>> Aciu >>> >>> > >