Tema: Re: problemos su elektra B5
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-03-03 15:06:09
Kadangi man niekas neatsake, rodau gerą pavyzdį ir bandysiu patarti.

Maniskiam B3 Passatui visiskai numirus akumui ne is karto pavyksta startuoti
prijungus donoro akuma, nes dar siek tiek laiko (kazkur 5 min) reikia
signalizacijai pabusti- prisitaikyti taip sakant.. Zodziu palaikyti su
prijungtu donoro akumu ir po kazkiek laiko ijungus- isjungus signalizacija
bandyti kurti. Gal toks pastebejimas pades tau.