Tema: Re: sharan , pora klausimuku?
Autorius: Didzkis
Data: 2011-01-12 08:35:45
o čia ne tapati VW sistema kaip ir senesniam B3?
jei ventiko greitis reguliuojasi per varžą, tai matyt jinai jau svyla.
šrote už varžų bloką su ventiliatorium kažkada B3 mokėjau 40Lt

> 1. salone yra idomus kvapas, ne antifryzo, siaip kazkokio svilesio.
> idomiausia kad jis buna ne visada. tarkim, jei nustatau apiputima "ant
> lango" ir ventiliatoriu nustatau pirmai padeciai, pradeda sklisti nemalonus
> svilesio ar degesio kvapas is tu ertmiu kur ant lango pucia. nustacius antra
> padeti kaip ir atrodo nebesijaucia. o nustacius apiputima i salona. jokio
> kvapo is putimo ertmiu nera isvis.
> taigis gudrieji kurmiai. kokiu ideju turit, nes atsibodo uostyt nemalonu
> kvapa.

kolegos B5 passat irgi bandėm jungti. Jungtis prie rankinio randasi.
po poros valandų bandymų įvairių variantų išlupom jungtį ir radom nupjautus ir į kušį susuktus
laidelius.