Tema: Re: sharan , pora klausimuku?
Autorius: Linelis
Data: 2011-01-11 18:11:42
1. kvapa reikia uostyt, vienam smirda kitam kvepia.
labiausiai tiketina kad reikia daryti kondicionieriaus dazinfekcija. daro
visi kas uzsiima kondicionieriu taisymas. Speju kaina palei 50lt

2. jei pas tave benzas, tai spirale ir neturi degti. o del kompo pajungimo,
cia jau vaziuok kas diegnostika uzsiima.
siaip cheko lempute buna geltona variklio vaizdas